Reply on: irizar #243788:
Jasne, môžeme sa tváriť že je to nedostatočným výkonom klimatizácie a aký je SOR zlý výrobca, ale to by nevysvetlovalo skutočnosť, že tesne po dodaní chladili normálne a boli to vozidlá v ktorých bolo najchladnejšie.Príčiny by som hladal v prvom rade v nedostatočnej údržbe a prípadne do istej miery aj vo vodičoch a v tom ako je vedená tá ktorá prevádzka.
Kedy ste niekto išli napríklad petržalským Urbanwayom so zapnutou klímou? Pritom pri tých z Trnávky nieje problém naraziť na klimatizované vozidlo. Ten istý typ vozidla, ten istý druh klimatizácie a ten istý výkon.
Veď sa môžeme ku tomuto o pár rokov vrátiť keď tie menované autobusy nebudú najnovšími vozidlami v DPB, ani vozidlami s najnovšími klimatizáciami (kĺbosory s dodatočne domontovanou klimatizáciou).
irizar
"Chladenie interiéru zabezpečili vo vozidlách #1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850 a #2861 - 2865 pomocou dvojice strešných klimatizačných jednotiek Carrier Sütrak AC 515, pri všetkých vozidlách z rokov 2014 a 2015 použili klimatizácie Webasto Santana XL s chladiacim výkonom 18 kW (bez možnosti vykurovania). V oboch prípadoch išlo o zariadenia výrobcami odporúčané pre kategóriu mini- a midibusov. Pri vozidlách z roku 2017 použili klimatizačné jednotky Webasto Cool Top 220 RT-C s chladiacim výkonom 22 kW a možnosťou vykurovania s vykurovacím výkonom 20 kW. "
Preco si myslis, ze si DPB zacal do podmienok tendrov na nove vozy pisat vykon klimatizacie?