Je nejaký zrozumiteľný dôvod prečo napríklad v NB 18 (hlavne série Euro 6) skoro nikdy nejde klimatizácia alebo úplne slabo zatiaľ čo v 31 Tr, Otokaroch a New Urbinách 18 ide úplne v pohode?
Tak nezavádzaj svojimi dojmami a tendenčnými príspevkami namiesto faktov. Pokuta pre AMS bola udelená niečo pod 2 milióny €, AMS túto pokutu BSK aj zaplatila a BSK tieto peniaze následne nalial do 2-mesačnej bezplatnej dopravy.
tvrdím, že to tak tvrdil Droba, že miesto pokút bude/bolo zadarmo cestovanie
najprv v januári, potom to kraj predĺžil aj na február
pritom sme sa už koncom januára tešili, že zadarmo cestovanie skončí, bude sa konečne platiť a vlakári z tých preplnených busov zmiznú
takže áno, radšej by sme si to platili, takto to boli ďalšie 2 mesiace príšerného cestovania k tým 1,5 mesiaca predtým
Oficialne vyjadrenie BSK: "Sankcie voči dopravcovi sme dosiaľ vyčíslili na 1,8 milióna eur. Všetky tieto prostriedky boli vrátené späť cestujúcim vo forme bezplatnej prepravy v prímestskej autobusovej doprave počas mesiacov január a február."
no však Droba to tak prezentoval, že miesto pokút je to zadarmo cestovanie
samozrejme nerobím si ilúzie o jeho pravdovravnosti, natrieskal toho (aj) v tom hektickom období statočne
ale dosť pochybujem že im nejaké pokuty udelil, ten ich symbiotický vzťah bol/je neprehliadnuteľný
aj tak by ma zaujímalo, či má sám právomoc takú pálku odpustiť, príp. kto z poskokov mu to odkýval ešte a tiež či len tak mohol pripraviť BIDku aj o tržby za január a február
miesto pokút bolo vraj to cestovanie zadarmo v januári a vo februári
keďže pán župan od začiatku tvrdili že on nemôže tie pokuty účtovať (údajne nejaký melón eur to dokopy činilo), lebo že potom by jeho milovaná Arriva kľakla a to on predsa nedopustí
pritom tie busy po Novom roku už chodili kúsok lepšie, zadarmo to mali dať hneď od kolapsu v polke novembra
kľudne by sme si to v tom januári aj februári zaplatili, aspoň by u nás neboli preplnené busy vlakármi rozvážajúcimi sa zadara (teda hlavne študákmi, pracujúci nemali chuť cestovať ako v Indii)
Lenže tam majú očividne kompetentnejšie vedenie kraja. U nás v BSK Droba naťahoval čas a nechal to vyhnívať do Vianoc, s očividnou nechuťou urobiť nejaké bobo Arrive (ktorej následne odpustil ešte aj pokuty).
Chceme aby viac ľudí využívalo verejnú dopravu, ale odmietame prevádzkovať ranný vlak do a večerný vlak z jedného najvýznamnejších miest v regióne. Krásne.
Už dlhé roky snívam o tom že by linku Bratislava - Praha kompletne prevzali ČD ako komerčnú a vyhodili by z procesu ZSSK / MDV, ktoré robia čo sa dá pre znižovanie jej kvality.
N/A
(8) Vodičské oprávnenie skupiny D a DE možno udeliť aj žiadateľovi, ktorý dovŕšil vek 21 rokov, ak ukončil kurz základnej kvalifikácie.