A ani nahodou to nemoze byt tym, ze do prazskych NB18 maringotkaren namontovala Webasta a Eberspachery s vykonom 49, resp 50 kw, cize viac nez dvakrat vyssim nez v BA?
Jasne, môžeme sa tváriť že je to nedostatočným výkonom klimatizácie a aký je SOR zlý výrobca, ale to by nevysvetlovalo skutočnosť, že tesne po dodaní chladili normálne a boli to vozidlá v ktorých bolo najchladnejšie.
Príčiny by som hladal v prvom rade v nedostatočnej údržbe a prípadne do istej miery aj vo vodičoch a v tom ako je vedená tá ktorá prevádzka.
Kedy ste niekto išli napríklad petržalským Urbanwayom so zapnutou klímou? Pritom pri tých z Trnávky nieje problém naraziť na klimatizované vozidlo. Ten istý typ vozidla, ten istý druh klimatizácie a ten istý výkon.
Veď sa môžeme ku tomuto o pár rokov vrátiť keď tie menované autobusy nebudú najnovšími vozidlami v DPB, ani vozidlami s najnovšími klimatizáciami (kĺbosory s dodatočne domontovanou klimatizáciou).
"Chladenie interiéru zabezpečili vo vozidlách #1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850 a #2861 - 2865 pomocou dvojice strešných klimatizačných jednotiek Carrier Sütrak AC 515, pri všetkých vozidlách z rokov 2014 a 2015 použili klimatizácie Webasto Santana XL s chladiacim výkonom 18 kW (bez možnosti vykurovania). V oboch prípadoch išlo o zariadenia výrobcami odporúčané pre kategóriu mini- a midibusov. Pri vozidlách z roku 2017 použili klimatizačné jednotky Webasto Cool Top 220 RT-C s chladiacim výkonom 22 kW a možnosťou vykurovania s vykurovacím výkonom 20 kW. "
Preco si myslis, ze si DPB zacal do podmienok tendrov na nove vozy pisat vykon klimatizacie?
Je nejaký zrozumiteľný dôvod prečo napríklad v NB 18 (hlavne série Euro 6) skoro nikdy nejde klimatizácia alebo úplne slabo zatiaľ čo v 31 Tr, Otokaroch a New Urbinách 18 ide úplne v pohode?
Tak nezavádzaj svojimi dojmami a tendenčnými príspevkami namiesto faktov. Pokuta pre AMS bola udelená niečo pod 2 milióny €, AMS túto pokutu BSK aj zaplatila a BSK tieto peniaze následne nalial do 2-mesačnej bezplatnej dopravy.
tvrdím, že to tak tvrdil Droba, že miesto pokút bude/bolo zadarmo cestovanie
najprv v januári, potom to kraj predĺžil aj na február
pritom sme sa už koncom januára tešili, že zadarmo cestovanie skončí, bude sa konečne platiť a vlakári z tých preplnených busov zmiznú
takže áno, radšej by sme si to platili, takto to boli ďalšie 2 mesiace príšerného cestovania k tým 1,5 mesiaca predtým
Oficialne vyjadrenie BSK: "Sankcie voči dopravcovi sme dosiaľ vyčíslili na 1,8 milióna eur. Všetky tieto prostriedky boli vrátené späť cestujúcim vo forme bezplatnej prepravy v prímestskej autobusovej doprave počas mesiacov január a február."
no však Droba to tak prezentoval, že miesto pokút je to zadarmo cestovanie
samozrejme nerobím si ilúzie o jeho pravdovravnosti, natrieskal toho (aj) v tom hektickom období statočne
ale dosť pochybujem že im nejaké pokuty udelil, ten ich symbiotický vzťah bol/je neprehliadnuteľný
aj tak by ma zaujímalo, či má sám právomoc takú pálku odpustiť, príp. kto z poskokov mu to odkýval ešte a tiež či len tak mohol pripraviť BIDku aj o tržby za január a február
miesto pokút bolo vraj to cestovanie zadarmo v januári a vo februári
keďže pán župan od začiatku tvrdili že on nemôže tie pokuty účtovať (údajne nejaký melón eur to dokopy činilo), lebo že potom by jeho milovaná Arriva kľakla a to on predsa nedopustí
pritom tie busy po Novom roku už chodili kúsok lepšie, zadarmo to mali dať hneď od kolapsu v polke novembra
kľudne by sme si to v tom januári aj februári zaplatili, aspoň by u nás neboli preplnené busy vlakármi rozvážajúcimi sa zadara (teda hlavne študákmi, pracujúci nemali chuť cestovať ako v Indii)
Lenže tam majú očividne kompetentnejšie vedenie kraja. U nás v BSK Droba naťahoval čas a nechal to vyhnívať do Vianoc, s očividnou nechuťou urobiť nejaké bobo Arrive (ktorej následne odpustil ešte aj pokuty).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
integrácia
keďže pán župan od začiatku tvrdili že on nemôže tie pokuty účtovať (údajne nejaký melón eur to dokopy činilo), lebo že potom by jeho milovaná Arriva kľakla a to on predsa nedopustí
pritom tie busy po Novom roku už chodili kúsok lepšie, zadarmo to mali dať hneď od kolapsu v polke novembra
kľudne by sme si to v tom januári aj februári zaplatili, aspoň by u nás neboli preplnené busy vlakármi rozvážajúcimi sa zadara (teda hlavne študákmi, pracujúci nemali chuť cestovať ako v Indii)