Reply on: henko151 #243498:
Ja som to písal aj v mojom kvetnatom maili všetkým zapojeným stranám, že organizácia menom Arriva Mobility Solutions má úplne zlyhávajúci manažment na všetkých úrovniach, totálne nezvládnutý manažment ľudských zdrojov, chýbajúcu internú kontrolu a to všetko ešte zastrešuje ich "Etický kódex," ktorý o správaní vodiča voči cestujúcemu nepojednáva. Každopádne, manažment môže byť aký chce, ale s ľuďmi pracujem v podstate od začiatku pracovného života celé roky a aj keď ma niekto nahneval a vytočil či vyprovokoval, musel som vedieť zachovať slušnosť a úctu, pretože zastupujem organizáciu ako jej zamestnanec, a preto sa budem správať vzorne. Nehovoriac o tom, že cestujúci sú zákazníci Arrivy, zákazníci IDS BK a v neposlednom rade zákazníci, ktorí sú ochotní využívať verejnú hromadnú dopravu, pretože nemajú buď na výber, alebo rozmýšľajú some-how zeleným myslením. Ja sa na to pozerám vyslovene z komplexného pohľadu na organizáciu a keby som v privátnom sektore takto pristupoval k zákazníkovi, tak môžem si ísť fúkať práškový cukor.
810zssk
Robiť pre SADku dnes často znamená pracovné podmienky na úrovni 70. rokov, takže nie je divu že ľudia narodení v tomto storočí sa do toho nebudú hrnúť. Obzvlášť keď existuje kopa pracovných ponúk ktoré vyžadujú menšiu kvalifikáciu, menej zodpovednosti a oveľa vyšší kultúrny štandard, pričom ponúkajú porovnateľné, alebo aj vyššie platy.