"nepožadujú v prvom rade kvalitu, ale nízku cenu"
Presne tak.
Môžeme spraviť anketu v uliciach.
a) nižšia kvalita/0,70 €
b) Dubajská kvalita/3,-€
Aký by bol výsledok ankety (pritom v odpovedi b) vylúčiť solventnú kategóriu respondentov, ktorí majú zdroje, ale verejnou dopravou nikdy jazdiť nebudú)?
Presne tak.
Môžeme spraviť anketu v uliciach.
a) nižšia kvalita/0,70 €
b) Dubajská kvalita/3,-€
Aký by bol výsledok ankety (pritom v odpovedi b) vylúčiť solventnú kategóriu respondentov, ktorí majú zdroje, ale verejnou dopravou nikdy jazdiť nebudú)?
N/A
Ak dáš vodičovi mesačne aj 5.000,-€ (bez prílivu nových), tak stále narážaš na kapacity legislatívne (odpočinky), zdravotné (únava), ľudské (rodinný život).
Potom je to o nastavení jednotlivca. Niekto za 5.000,-€ bude robiť až kým ho z vozidla nevynesú nohami napred, iný si povie, že mu to za to nestojí a bude sa venovať rodine.
Do systému treba napumpovať novú krv. Lenže o dopravu (nie len o pozíciu vodiča) nie je zo strany mladých záujem (napriek relatívne dobrým mzdovým podmienkam a dlhodobej istote /scifi o autonómnych vozidlách neriešme/)