a mas dojem ze rozdiel medzi skolami v Bratislave (a okoli) je nejak zasadne rozdielna ? ano, skola spadovo obsluhujuca kopciansku alebo pentagon moze byt problematickejsia, ale az na taketo vynimky ktore v BA myslim zas az tak pocetne nie su to myslim nestoji za to vozit deti z jedneho konca mesta na druhy....
PS: (edit) a druhostupnove deti ktore su tak "vynimocne" ze potrebuju nejaku "specialnu" skolu by snad mohli zvladnut aj samostatne cestovanie spojmi MHD
Asi preto, že ani tie školy pre "obyčajné" deti nemajú rovnakú úroveň? Ty prečo dochádzaš do práce kamsi do centra a nerobíš ajťáka v nejakej fabrike v Rači?
presne tak, takže nám zostáva už len pár mesiacov ako nezvládnutie svojho plánu nám bude prezentovať ako víziu ktorá presahovala 4 ročné volebné obdobie a žiada o podporu aby v tom mohol pokračovať medzitým sa ešte rýchlo načarbú na cesty nejaké tie bicykle, opraví sa zopár desiatky rokov zanedbávaných ciest, odprezentujú sa "bombastické" štatistiky a ideme ďalej
Ono mestu sa hlavne zapáčilo, že sa do vyhlášky dostal ochranný pruh. Môžu točiť videjká ako "urobili cyklotrasu" farbou na krajnici podobne ako sa Ftáčnik tešil z cyklokoridorov, ktoré sa striekali po celom meste.
11 mesiacov pred voľbami máme zo 70 km nových segregovaných cyklotrás tak akurát 700 metrov niekde pri čističke vo Vrakuni...
Lebo ludia maju neskutocnu potrebu "byt lepsi ako system". Tym nemyslim system vyslovene oje**t, ale na vela ludoch pozorujem vysloveny nekomfort, ked maju splynut s "defaultom".
Preco by som mal dieta zaockovat presne tak ako mi hovori lekar, ked mozem preusporiadat poriadie vakcin;
Preco by som mal dat dieta do najblizsej skoly, ked ...;
Preco by som ...
Kedysi davno som robil (v zahranici) v pizzerke, pozoroval som ten syndrom na ludoch, ktori proste MUSELI nieco zmenit na jedalnom listku. Aj ked to znamenalo ze si namiesto "Margherity" objednali "Capriciosu bez sunky a oliv", proste MUSELI nieco zmenit.
Ja si viem predstaviť, že by tá linka išla z Jasovskej po trase 98 a na Holíčsku. Prestup na električku by si mal na Lúčanke a obslúžila by aj veľkú časť Petržalky, kam električka nejazdí.
V tejto oblasti by sa to podľa mňa malo celé nejako reorganizovať, pretože teraz tam jazdí podľa dosť veľa liniek s dosť zlým intervalom (23, 36, 123, 130).
23 by sa mohla posilniť na 15/20-minútový interval v úseku Lamač - Pri kríži, keďže poskytuje celkom rýchle spojenie medzi Lamačom a Dúbravkou. 36 by tiež mohla mať 15/30-minútový interval, aby mohla nadväzovať na 37 (aby sa posilnilo spojenie zo Strmých vŕškov v špičke). Taktiež by sa mohla posilniť a rozšíriť premávka 92 po Bory, ktorá by zabezpečila okrem iného aj spojenie Lamača s Bormi a tým pádom by sa mohla 123 zrušiť. Pre cestu z Podhája do Borov/k OC Lamač by bolo treba prestupovať na Vrančovičovej, čo by sa čiastočne dalo vyriešiť posilnením 130.
Čo sa týka Borov, tak tam podľa mňa bude o chvíľu chýbať aj nočná doprava, keďže teraz tam stojí iba N21 na rázcestí.
richardhudec