Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: A102030 #242077:
"Navrhované podmienky a garancie nám neumožňujú poskytovať pre cestujúcich kvalitné dopravné služby a prevádzkovať novú autobusovú stanicu tak, aby sme zabezpečili ekonomickú udržateľnosť a stabilitu"
Čo s tým má ASMN? Vychádza mi to tak že sa pokúšali Arrivu/BSK dovydierať do väčšieho, alebo garantovaného využívania stanice a druhá strana to odmietla.
Reply on: Petto #242061:
TIOP Súhvezdná musí najprv existovať....
Reply on: Joyki #242078:
Aj na 740 asi dali vodici vypoved
https://arriva.sk/files/ba/cp/20211211/740.pdf
Reply on: A102030 #242077:
Rozumie prosím niekto, čo je toto za Kocúrkovo?

Robíme si zle, potom ohlásime, že sme sa dohodli, aby sme nakoniec povedali, že tak vlastne za dohodnutých podmienok sa nechceme dohodnúť? WTF?

Čo je realita a čo len dymová clona?
Reply on: A102030 #242077:
BID deklaruje, že sa to pomaly zlepšuje, už dosiahli 75%-nú výpravu, hurá.
Zajtra pôjde z BA do SC na 632 10% spojov, slovom dva, o 18:45 a 23:45. Bohovské zlepšenie fakt...
Problémy pokračujú. Droba dokázal zlikvidovať prímestskú dopravu. Toto nedopadne dobre, len odlivom ľudí do áut.
https://www.cas.sk/clanok/2619009/hrozi-uplny-kolaps-primestskej-dopravy-v-bratislavskom-kraji-najnovsie-spravy-nevestia-nic-dobre/
Reply on: Jajboli #242074:
a este taky paradox je, ked aj na zrusenej zastavke vymenili stary oznacnik za novy, vid povodne obratisko kopcany
zrejme zadali do vyroby oznacnik v case, ked so zrusenim zast este neratali
Reply on: Jajboli #242074:
Táto konkrétne neviem, ale napríklad podľa významu zastávky z hľadiska prestupov, situácie s pozemkami, dostupnosti elektrickej prípojky, niektoré tabule napríklad mesto prikáže zadarmo zriadiť developerovi ktorý robí neďaleký projekt, hoci zastávka je menej využívaná atď..
Zdravím. Na základe akých parametrov sa vyhodnocuje na ktoré zástavky sa inštalujú el. tabule a nové označníky? Príklad: na zástavke Metro Bory je nový označník, ale na oveľa vyťaženejšej zástavke VW nie je, dokonca ani el. tabule tam nie sú, hoci ju denne využívajú tisíce cestujúcich. Logiku nevidím.
Reply on: Petto #242071:
Nový Ružinov tiež nič moc. Domy i vnútroblok pekné, ale odvšadiaľ odizolované. Neviete, či pod železnicou je podjazd sprevádzkovateľný? A pod diaľnicou? Alebo navždy len napojenie na R7?
Reply on: Petto #242070:
Viem, ja som to myslel do budúcnosti, až sa uskutoční táto prvá fáza.
Reply on: si #242069:
Suhlas a chod tam byvat s deckami. 😫 To uz pri Pentagone by som radsej byval.
Reply on: Mhr1 #242066:
Na 63tku sa zial hybridy nekupili. A zrejme ani sa neplanuje ich nasadenie presne pre to co pises. Nemame Brniansku a Lamac sa neplanuje zatrolejovat. Hybrid by aktualne ani nedal na baterku Patronka - Lamac a naspat.
Reply on: Petto #242068:
OT: so zenou sme sa inac dost zabavali na tych chvalospevoch na dany obytny projekt, ze nic lepsie nejestvuje, len nieco medzi dialnicou a letiskom ("ticho") a pri noclaharni pre bezdomovcov 😃
Reply on: Urbanway 2423 #242064:
Ano, mohla. Letisku naozaj netreba aktualne spickovy interval 6-8 minut. Avsak JaATy stavia nejaky velky obytny projekt takze uz by som to nechal ako to je.
Reply on: Petto #242063:
Vieš, keby niekto zase rozmýšľal. Na Križovatke Rádiová/Rožňavská sú natiahnuté dróty len nie sú prepojené. Koľko to môže stáť a trvať? 3dni a pár tisíc? To sa mohlo spraviť popri tom predlžovaní z Bulharskej aby bola sieť z vozovne použiteľná na každý smer. Teda potom by 60ku bolo možné viesť po Rožňavskej s odbočením na Rádiovú, Bulharskú a Galvaniho k Avionu. Rovnako trasa naspäť. Ale tuto proste nikdy nebudeme mať sieť tam kde je na 100% urobenú. Zas ale Rádiová má aj 65ku, ktorej sa stále zvyšuje interval čiže by sa dal riešiť aj prestup medzi 65 a 60/61.
Reply on: Petto #242061:
Už som to tu písal. Do budúcnosti (po realizácii súčasných plánov na výstavbu trolejbusových tratí) by mala byť investíciou č.1 trolejbusová trať po Trnavskej okolo Martinského cintorína a ďalej po Vrakunskej k TIOP-u Ružinov. Túto trasu by využila predĺžená t-47, ktorá by od Zimáku nahradila a-39 (tá by zostala len v trase Trn.mýto -Slávičie údolie, či už s číslom 39 alebo 31). Zároveň by drôty využila a-63, kúsok po Ivanskej by išla bez drôtov. Na konečnej pri Avione by sa mohla dobiť. Po výstavbe trolejbusovej trate na zvyšku Brnianskej a k Tescu Lamač by zostávalo dobudovať vedenie v Lamači a to už by umožnilo mať t-63 v celej dĺžke. Osobne som presvedčený, že v parciáloch by mohla ísť aj a-21, po Tesco Lamač pod drôtmi, po Bory mimo trolejové vedenie a v DNV by boli zasa drôty v dĺžke takej, aby "to vyšlo".
Bohužiaľ, zatiaľ DPB k trolejbusovej trase okolo Martinského cintorína k TIOP-u Ružinov nie sú naklonení...
Reply on: Petto #242061:
Neviem, či by tam bolo dobré presmerovať zrovna 63, čím by si potom obslúžil Slowackého? Radšej by sa tadiaľ mohli dočasne obojsmerne presmerovať 67 a 78, aby sa dalo ľahko dostať k električke s tým, že po Ivánskej ceste by išla tá 67. Viac ľudí podľa mňa aj tak pôjde smerom na električku a tí, čo chcú ísť na Trnavskú cestu, budú môcť vystúpiť aj na ŽST NM a odtiaľ ísť 50-kou.
Reply on: Petto #242062:
Polovica 61 by mohla končiť pri Avione (tie spoje by obsluhovali 31Tr), vtedy by počet hybridov na túto linku stačil.
Reply on: Dadino #242055:
Mohla by, ale asi by sme odpisali Radiovu uz. (64 zrusena, 60,61 po Bulharskej). A solo voz na 60tke s tym biednym intervalom je asi useless pre Avion. Klbaky volne nezostanu na nu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.