Reply on: Petto #239840:
2. Ak správne počítam, tak by to so súčasným počtom vozov (viac ako cca týždeň odstavené vozy nepočítajúc) vyšlo aj s nejakou malou rezervou a ak by sa oživili aj SU 18 a MANy (príp. by na 88 zostali na väčšine poradí SU 15), tak by to určite vyšlo, takže snáď sa už Karosy objavia iba na nejakej historickej linke.
marťanXQ
. 7.2.2.4 - Návrh riešenia hromadnej dopravy Počas prerokovávania návrhu územného plánu zóny bol predovšetkým zo strany obyvateľov kladený dôraz na zachovanie štruktúry a charakteru územia. Obslužnosť verejnou hromadnou dopravou v takomto prípade nevyžaduje zvláštny nárast objemov, dostatočne je dobre zabezpečená aj z existujúcich zastávok autobusov na Technickej z juhozápadnej strany a po diagonále protiľahlo, zo zastávok na Studenej ulici. V súlade s platným Územným plánom Hlavného mesta Bratislava sa s trolejbusovou dopravou počíta v smere Studená, Bočná, Galvaniho (nová súbežná obslužná komunikácia), Banšelova, Rádiová. Tranzitná autobusová hromadná doprava bude vedená po súbežnej obslužnej Galvaniho ulici. Zabezpečiť miestu obsluhu autobusmi je reálne v trase Banšelova, Galvaniho (obslužná), Bočná a Technická. V riešenej lokalite je navrhnutá obojsmerná (párová) zastávka na Bočnej ulici s prevádzkovo vyhovujúcimi parametrami a poskytnutím vyhovujúcej pešej dostupnosti pre celé územie, a najmä jeho juhozápadnú čas ť. Na severovýchodnej strane je obsluha územia zabezpe čená autobusmi zo zastávo k na Studenej ulici, navrhovaných pred križovatkou s Krajnou ul. (pri jazde od Rož ňavskej). Aký je teda váš názor na predĺženie 205 cez Banšelovú?