Neviem, táto informácia ma veľmi neupokojila. Firmy so slovom HANT v názve sú známe svojou podivnou minulosťou. Významná španielska firma bola predsa aj v konzorciu D4R7 - výsledok vidíme.
A teda aj keby sa prvého "podarilo" vyradiť, ako druhá vraj vychádza slávna Dúha, čo nie je o nič lepšie
EDIT - zabudol som na tretieho v poradí - PORR (tiež viď obchvat), naozaj výborná kombinácia v čele súťaže...
Včerajšiu krátku správu na dennikuN doplnili, nesúťažil iba Cedis ale ako konzorcium a pravdepodobne ho nebude lahké vyhodiť ako u želežničiarov či u NDS ...
"Cedis však súťaží v konzorciu s ďalšími firmami, upozornil zástupca jednej z nich. Vedúcim členom je firma Aldesa Construcciones Polska, v združení je aj jej materská španielska firma Aldesa Construcciones a ďalšia slovenská firma Hant BA, oznámil obchodný riaditeľ Hantu Július Kozák.
Cedis za celú skupinu predkladal cenovú ponuku. Preto mesto Bratislava v zozname uchádzačov uvádza iba Cedis a nie Aldesu alebo združenie Aldesy.
Aktuálny tender hlavného mesta je iný v tom, že španielska Aldesa je významná firma, ktorá si na svojej webovej stránke uvádza miliardový obrat. Pre jej súperov a pre výberovú komisiu preto môže byť ťažšie napadnúť jej referencie a odbornú spôsobilosť."
Dobrá otázka. Na základe mojich (ne)skúseností s VO mi to príde ako jednoduchšia cesta na vyhadzovanie účastníkov, ktorý nemajú dostatočné referencie. Ale časovo by to asi vychádzalo rovnako.
Nemôžu sa robiť tieto súťaže "dvojobálkovo". Najskôr otvárať jedno s referenciami, technickým riešením, časom výstavby a ostatnými náležitosťami. Počká sa na prípadné odvolania k týmto záležitostiam. Potom druhú s cenou, podľa ktorej by sa aktualizovalo poradie, vylúčenia len pri podozrivo nízkych cenách.
Keď som sa o tých prehliadkach prvýkrát v decembri dozvedel, bol som veľmi milo prekvapený, čo všetko je DPMB ochotný urobiť pre popularizáciu MHD. s
Super, že si na to DPMB našiel peniaze aj teraz, keď sú DP v strate, pretože tie prehliadky sú natočené fakt dobre a aj perspektíva z dronu to a ukazovanie rôznych zákutí to trochu ozvláštňuje oproti klasickým DOD.
Miestne referendum . Boli tri varianty :
Pôvodný stav . Trasa na Trnavské s 30 min.int.
Nové linkovanie. Int. 15 min.
Mix linkovania.
Posledný aj dostal najviac hlasov.
Boli tam aj predbežné CP pre predstavu.
Ako som sa vyjadril ešte vlani v príspevku #237905, toto sa dalo očakávať. Umelé skracovanie trás liniek, čo by sa dalo vnímať ako obmedzenie dlhé roky poskytovaných služieb zákazníkom, nie je podľa mňa práve najideálnejšie riešenie.
david1