Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yellowcaptcha #239435:
Keď som sa o tých prehliadkach prvýkrát v decembri dozvedel, bol som veľmi milo prekvapený, čo všetko je DPMB ochotný urobiť pre popularizáciu MHD. s
Super, že si na to DPMB našiel peniaze aj teraz, keď sú DP v strate, pretože tie prehliadky sú natočené fakt dobre a aj perspektíva z dronu to a ukazovanie rôznych zákutí to trochu ozvláštňuje oproti klasickým DOD. 👍
DPMB pripravuje sériu virtuálnych prehliadok svojich vozovní a pracovísk – každý mesiac tento rok zverejňuje zábery z jedného areálu.

Okrem vozovní tam sú/budú aj prehliadky areálu lodnej dopravy, dielní, meniarní, energodispečingu a centrály.

https://prohlidky.dpmb.cz

EDIT:
DPMB predáva v internetovom obchode vyradené palubáky BUSE BS 100 a označovače Mikroelektronika (500 Kč každý).

https://eshop.dpmb.cz/bazar
Reply on: 810zssk #239432:
Miestne referendum . Boli tri varianty :
Pôvodný stav . Trasa na Trnavské s 30 min.int.
Nové linkovanie. Int. 15 min.
Mix linkovania.
Posledný aj dostal najviac hlasov.
Boli tam aj predbežné CP pre predstavu.
Reply on: 810zssk #239432:
To netuším, zachytil som ho až pri vyhodnocovaní, ale môžem sa pokúsiť zistiť.
Reply on: Trammat #239431:
A metodika bola aká?
Reply on: 810zssk #239428:
Prieskum robila MČ a takmer všetci opýtaní tento návrh podporili. Nechápem, ako to je možné, ale je to tak.
Reply on: 810zssk #239424:
Ako som sa vyjadril ešte vlani v príspevku #237905, toto sa dalo očakávať. Umelé skracovanie trás liniek, čo by sa dalo vnímať ako obmedzenie dlhé roky poskytovaných služieb zákazníkom, nie je podľa mňa práve najideálnejšie riešenie.
Reply on: 810zssk #239428:
Áno robil.
Reply on: david1 #239426:
Robil niekto nejaky relevantný prieskum? Pokiaľ viem, je to akurát reakcia na pár kričiacich ľudí.

Je úplná hanba aby normálne zastavaná oblasť mala interval 30 minút.
Reply on: 810zssk #239421:
Spojenie malo určite viac ľudí ako píšeš.
Z Trnavského prestup a L51 spolu s 151 dostatočne povymetali túto časť N. Mesta. Lekárov má N.Mesto aj na Kramároch čiže určite nie je všade priame spojenie.
Pre imobilných bola dostupnosť podstatne horšia.
Ja som rád , že neprešiel variant pôvodný stav. Sedlo v prac.dni mi až tak nevadí a pracujúcej väčšine tiež nie.
Reply on: 810zssk #239424:
Obyvatelia Dimitrovky pre , ktorých primárne L51 premáva.
Každý mal možnosť sa vyjadriť.
Reply on: 810zssk #239424:
Je mi jasné, že väčšina o tejto zmene ani nevedela, ale aj tak si myslím, že táto zmena nebude úplne na škodu, lebo poliklinika na Tehelnej je dosť zle dostupná MHD, aj keď je to stále iba také poloriešenie. Lepšie by podľa mňa bolo viesť aspoň v sedle 151 obojsmerne po trase Slovany - Riazanská - Vajnorská - Tehelná/Kutuzovova.
Reply on: Urbanway 2423 #239423:
Kto sú "obyvatelia"? Veľmi pochybujem že tú požiadavku podpísala väčšina obyvateľov tej lokality. Tradične je to o tom že hlasná menšina 1-2% obyvateľov si niečo vydupe a 98% trpí.

Toto je presne moment kedy by magoriát mal byť schopný povedať "nie".
Reply on: 810zssk #239421:
Veď keď to obyvatelia chceli, tak im to asi stojí za to, takže by som v tom problém nevidel, keďže 51 slúži hlavne pre Nobelovu, ktorej obyvatelia o túto zmenu žiadali.
Reply on: david1 #239420:
Ako by si ty spravil prestup 51/151 na hrane, keď "oni" neboli schopní? 🙂

Ja som rozmýšľal, a mne tam nenapadá žiaden spôsob ako to spraviť, ak z toho nechceme mať šotoušovinu, čo iba žere vozy navyše.
Reply on: david1 #239420:
Spojenie so spádovou poliklinikou Tehelná nemá tak 80% jej spádovej oblasti, nechápem prečo to práve pri 51 je problém kvôli ktorému zničíme obsluhu pre 90% cestujúcich ktorí idú inde ako na Tehelnú.

Tiež bola kedysi Tehelná mojou spádovou poliklinikou a mal som to 15 minút chôdze bez akejkoľvek použiteľnej MHD.

Chápem dopyt aby tam jazdilo *niečo*, nechápem mantru že to musí byť priamo z Nobelovej.
Reply on: 810zssk #239401:
Pri 51/151 neboli schopný spraviť prestup na hrane.
Je to výsledok referenda zo Septembra.
Miestnym jednoducho chýbalo spojenie zo spádovou poliklinikou , ktoré mali 35 rokov.
Prestup z L3 na L151 tiež nebol vôbec ideálny. Jazdnú dobu ani netreba porovnávať.
Za mňa by som to však točil na Tehelnej a neťahal to až na Trnavské mýto.
No možno chceli mať 15 min.interval počas ordinačných hodín v relácii Trnavské mýto - Kukučínova.
Reply on: Viko #239418:
ze ak mam dakadial obchadzat v buducnosti zuzenu a viac upchatu radlinskeho, tak z "hornej" casti stareho mesta pojdem asi "dole" prave tadialto... (nepatrim medzi "expertov" co si to strihnu cez nam. SNP a ak sa uzatvori aj toto, tak jedina legalna trasa mimo uliciek v obytnych zonach bude dole cez imricha karvasa a florianske+americke namestie (co ale tiez pokial viem je v planoch zrusit odtial lave odbocenie, takze opat nic....)
Reply on: si #239417:
Ako ti zjednodušenie hornej a najmä mimoriadne problematickej dolnej križovatky na Kollárku skomplikuje cestu do Rače?
Reply on: Viko #239410:
no a ked to skombinujem z obmedzeniami na racismyte (ubratie jazdneho pruhu), tak mi to vychadza tak ze z hornej casti stareho mesta do race sa asi mame prestrikovavat cez ulicky medzi domami (domaci taketo trasy +- poznaju) miesto toho aby sa slo podla moznosti priamo a doprava az tak nezneprijemnovala zivot v obytnych domoch.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.