Reply on: MatejBA #237288:
Konstrukcia Mosta SNP by mala koncit medzi nabrezim a obratiskom ako koncia lavky pre chodcov (neviem ci je to stale 'pilier' alebo taketo miesto ukoncenia ma iny odborny nazov). Zvysok by mali byt stavebne oddelene resp. oddelitelne estakady.
KELOIN
1. Dlhé diely - Hlavná stanica
Zrušenie linky 32, nech si občania idú na 33, potom na ten váš geniálne zkampaňovaný prestupný terminál Riviéra, čo tiež neviem prečo ste premenovávali, Molecova bol rozbehnutý názov dlhé roky! Potom buď na 4 alebo 9 a potom na 1 ešte.
2. Hlavná stanica - Petržalka
Zrušenie linky 93, nech si občania idú na 1, potom nech idú okruhom cez mesto na 3, a potom na 95, však Budatínsku a Dvory až tak netreba, že?
3. Petržalka - Rača
Tu teraz ide o zrušenie linky 59. Takto donútite napríklad študentov alebo pracujúcich napríklad z juhu Petržalky ísť na 95, potom na 3 a ešte buď pešo alebo na nespoľahlivú 65, ktorá mešká! Ale samozrejme ide vám o tržby, viac peňazí za lístky samozrejme!
4. Petržalka - Letisko
Zjednotenie 96 so 196, zrušenie spojenia po Letisko. Však občanov donútime prestupovať na Trnavskej, že?
5. Dúbravka - Petržalka
Zrušenie oboch liniek 83 a 84. Nech si občania idú na vašu úžasnú linku 4 a potom na Moste SNP nech prestupujú na 91/191, 88.
Toto je apokalypsa, ktorá môže nastať, pokiaľ tu pri moci budú liberáli ako Vallo! Prečo za pána Nesrovnala sa naopak, zlepšovala električková doprava? Prečo za jeho vedenia boli rozumné a zabehnuté riešenia? Mám taký pocit že tu velebíte Valla ako nejakého Boha. Prečo, keď sa niečo vytopilo, tak pán Nesrovnal mohol za všetko, ale Vallo za nič? Toto je celý môj názor na aktuálnu električkovú situáciu v Bratislave. Momentálne odo mňa všetko.