Uvažuje sa nad 60 km/h na vybraných úsekoch, kde nie je riziko kolízie. Ale keď si vezmeš aké máme trate, je ich v podstate zanedbateľne málo, takže príliš nie je dôvod na radosť.
Ak som niečo prehliadol, tak sa ospravedlňujem, ale ešte som si spomenul na rozhovor v Rádiu FM a mám takú otázku do diskusie, či sa plánuje so zvýšením max. povolenej rýchlosti pre električky z aktuálnych 50 km/h na vyššiu rýchlosť. Uvažuje sa nad tým, alebo to zostane ako je?
Čítali ste Podmienky používania týchto internetových stránok?
"3.1. Používateľ berie na vedomie, že Webový portál nevlastní ani neprevádzkuje žiaden dopravný podnik, preto Prevádzkovateľ Stránok nezodpovedá za kvalitu a dostupnosť mestskej hromadnej dopravy v žiadnom meste."
Ďakujeme za pochopenie a DPB sa už teší na Váš e-mail zaslaný na adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk
Ved prva veta clanku je uplne pravdiva.
Nuz, ked mame tolko vozov, co mame, tak aby sa vobec nasla nejaka elektricka na tu trat, ale na kolonu to urcite nebude.
Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sú napr. na takej L61 výjazdy do oboch smerov, ale dojazdy tam nie sú žiadne, aký to má význam, že dojazd je iba služobný, ale výjazd normálny s cestujúcimi?
(sarkazmus) Lebo bola už tma podľa toho čo sa písalo v inom vlákne keď vypadli a v noci predsa pracujú len zlodeji a sociálne pracovníčky so špecializáciou úzky kontakt s klientom
Vypočul som si celé 2 hodiny a musím skonštatovať, že je mi ozaj veľmi ľúto, aká je na Slovensku byrokratická záťaž pri obstarávaniach, plánovaniach a realizáciach, stačí spomenúť len železničné zastávky alebo BUS-pruhy. Ďakujem za rozhovor, bol príjemný, ale žiaľ dosť pesimistický..
Dispecer
"3.1. Používateľ berie na vedomie, že Webový portál nevlastní ani neprevádzkuje žiaden dopravný podnik, preto Prevádzkovateľ Stránok nezodpovedá za kvalitu a dostupnosť mestskej hromadnej dopravy v žiadnom meste."
Ďakujeme za pochopenie a DPB sa už teší na Váš e-mail zaslaný na adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk