Ved prva veta clanku je uplne pravdiva.
Nuz, ked mame tolko vozov, co mame, tak aby sa vobec nasla nejaka elektricka na tu trat, ale na kolonu to urcite nebude.
Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sú napr. na takej L61 výjazdy do oboch smerov, ale dojazdy tam nie sú žiadne, aký to má význam, že dojazd je iba služobný, ale výjazd normálny s cestujúcimi?
(sarkazmus) Lebo bola už tma podľa toho čo sa písalo v inom vlákne keď vypadli a v noci predsa pracujú len zlodeji a sociálne pracovníčky so špecializáciou úzky kontakt s klientom
Vypočul som si celé 2 hodiny a musím skonštatovať, že je mi ozaj veľmi ľúto, aká je na Slovensku byrokratická záťaž pri obstarávaniach, plánovaniach a realizáciach, stačí spomenúť len železničné zastávky alebo BUS-pruhy. Ďakujem za rozhovor, bol príjemný, ale žiaľ dosť pesimistický..
Spojením tvojej a mojej trasy mi vyšla (podľa mňa celkom dobrá) trasa (červená Avion - Pharos, oranžová Avion - Kika). Zastávka Avion (kde stoja autobusy do centra) by bola obslúžená dva-krát, takže by bolo dobré, ak by BUSE zobrazovalo 3 trasy (Avion - Pharos = cieľ Pharos, Pharos - Kika = cieľ Kika cez Avion a Kika - Avion = cieľ Avion (aj CP by mohli byť takto v 3 variantoch, vždy iba s danými zastávkami)), aby sa predišlo zbytočným zmätkom, samozrejme by to ale v skutočnosti boli všetko priebežné konečné.
Ak dobre chapem, od Pharosu by si siel rovno na Galvaniho a nadjazd? Lebo tym by si zbytocne predlzil cestu ludom, co chcu prestupit na 61/63/65.
Lebo toto je v podstate moj navrh na predlzenie L69 po okruhu Avion - Pharos - Avion (s tym, zeby pokracoval ku Kike). S tym, zeby sa tam mohli aj niekde spravit 1-2 zastavky na znamenie. Obcas je obrazok za tisic slov
EDIT: Už rozumiem, ale príde my to veľmi nelogicky vymyslené. Od Pharosu by si pri mojom variante odbočil doprava ku ČS potom hore na nadjazd ku Hornbachu ku Kike naspäť cez nadjazd a ku AVION-u.
Po dobudovaní ovocných sadov by možno bola najlepšia trasa Letisko (kvôli sociálke, ak tam je) - Ovocné sady - Fafruny - Pharos - AVION - pomedzi Ikeu a Avion (možno ďalšia zastávka?) - Hornbach - Kika - Hornbach - a späť na Letisko.
Problem je, ze na Ambrusovu nevies odbocit od Avionu.
Co som myslel ja bolo, zeby sla Avion - Pharos - Avion - pomedzi Ikeu/Avion - Nadjazd - Kika - otocka pri Ambrusovej - Nadjazd - Galvaniho - Avion. Jediny problem by bol, zeby musela stat 2x na zastavke Avion pri McD, co by ludi mohlo "dopliest"
Avion-Pharos a spat mas 13 minut, Avion-Kika urcite nemoze byt dlhsia, cize to mas 25-26 minut, co by si hadam vedel pri 30 min intervale vyjazdit
Tak vzkm sa neusetria, pokial bude dlhsia trasa a nema sa zhorsit interval
A divoka preto, lebo som uz rozmyslal, ze budu 3 poznamky ako by jazdila, kebyze to lave odbocenie funguje (Avion-Pharos, Avion-Kika a Avion-Elektricky)
Podľa mňa by bola najlepšia trasa L69 takáto AVION - (ideálne by bolo ak by sa tu dalo ísť rovno ku Gate One, ak to nepôjde, tak doľava a následne doprava, v opačnom smere cez Ambrušovu) - Kika - Hornbach - Pharos - (Fafruny - účelové spoje pre firmy, ak budú treba) - neskôr až na Ovocné sady. Pri okružnej trase (to si asi myslel ty) by už asi boli treba 2 vozy (ak by jazdili v oboch smeroch, čo by asi bolo nutné).
kecho
Nuz, ked mame tolko vozov, co mame, tak aby sa vobec nasla nejaka elektricka na tu trat, ale na kolonu to urcite nebude.