Ahojte, mám jednu možno odveci otázku: Neviete náhodou, aké písmo alebo font používa DPB ako EČV vozidiel? Ten žltý myslím, lebo ten sa nikde nedá nájsť.
Nateraz sa nič prečíslovať nejde. Stavebník tam označník s "autobusovými" označeniami liniek osadil omylom. V čase plánovania otvorenia Nív sa diskutovalo o možnosti prečíslovať obnovené linky cez Nivy a pre istotu sa spravili terčíky aj pre súčasný stav aj pre stav po prečíslovaní. Medzitým sa rozhodlo, že sa k prečíslovaniu nepristúpi, no stavebník tam omylom osadil obe varianty terčíkov (teda aj dvestovkové aj autobusové).
Oceňujem že zo všetkých možných zlepšovákov MHD ktoré sa mohli realizovať si DPB vybral práve túto šotosprostosť ktorú im následne verejnosť (spravodlivo) otrieska o hlavu keďže jej jediným významom bude skomplikovanie cestovania. To sa zas bude skvele počúvať ako nie je čas riešiť reálne problémy, keď na takéto srandy sa našiel.
Otazka aky je to realny prinos MHD? Kebyze zavadzaju novu linku, budis, ale takto to vnesie iba zbytocny chaos do systemu, lebo niekto chce nasilu precislovat linky...
Tak momentálne to nejak extra neprekáža, no ja si napr. do budúcnosti viem predstaviť, že by expresné regionálne linky boli označované X0X, kde by prvá číslica bolo označenie regiónu a posledná číslica označenie konkrétnej zóny, čiže napr. Rohožník po D2 by bol 209, Malacky po D2 205, Gajary po D2 206, Čataj po D1 605, Veľké Úľany po D1 609 a pod.
akože mne osobne neprekáža súčasný stav keďže všetci si na to navykli. Na druhej strane sa v tom konečne urobí poriadok a trolejbusy budú viac zjednotené s autobusmi. Len neviem čo spravia so súčasnou minibusovou L44
Ach, oblastné označovanie 2. diel... aby to zas len nespôsobilo zbytočný chaos. Nemám pocit, že by nejaká 2xx niekoho plietla (aj IDS tuším vyhradil 200 - 214 pre trolejbusy), ale budiž.
Aké číslo dostane pôvodná linka 44? 46? 144?
Škoda, že zastávky ul. 29. augusta a Ondrejský cintorín zostanú stále jednosmerné.
Na Mlynských nivách boli osadené nové označníky a vyzerá to, že v najbližšej dobe dôjde k prečíslovaniu trolejbusových liniek - 202 na 72, 205 na 60, 212 na 42.
Aha, vďaka za ozrejmenie. Tak to je dosť škoda, že tam je rampa, ale zas na druhej strane, keby im tam zaviedli autobus, tak by asi vyskakovali, že ich to vyrušuje.
Ako hovoríš, tá zastávka je tam už celkom dlho. Čo sa týka trasy cez ul. Bystrické sady, zatiaľ to vôbec nevyzerá reálne keďže je tam rampa a vjazd len pre tých čo tam bývajú
V sedle sa stačí na Kamennom nám. pozerať na prichádzajúce spoje..
Sú skoro prázdne okrem L3. No aj tá je prázdnejšia.
L1 je mimo špičky riadne predimenzovaná..
Okruh po nábreží to vozí skoro iba vzduch v sedle.
V špičke sú spoje plné ako min.rok po mýta okrem L4. Tam niečo poberie presmerovaná L7.
Keď bežný človek počúva od Pandemickej komisie, Odborného konzília a Ústredného krízového štábu a Svätého I že najlepšie pre elimináciu rizika nakazenia Covidom sú maximálne 3 ľudia naraz v Lidli , tak v porovnaní s tým vyzerá autobus naplnený na 30 % ako miesto, kam sa ľudia chodia nakaziť.
V zásade tá message od autorít je súbeh dvoch konštatovaní:
a) MHD je bezpečná
b) v MHD váš osud závisí od toho či si socka vedľa vás mení rúško každú polhodinu
Nevieme o žiadnej zásadnej nákaze v MHD, pracovníci VHD (vrátane vlakvedúcich ZSSK čo sa denno-denne motajú medzi vlkmi) nevykazujú vyššiu úroveň nákazy ako priemerná populácia, ale napriek tomu sa budeme tváriť že práve VHD je übernebezpečná a treba tam väčšie opatrenia ako pri narábaní s jadrovým odpadom.
Jediná satisfakcia je že idioti čo tento stav zapríčnili budú medzi prvými čo budú vyhodení keď sa štátu/mestu minú peniaze od ľudí čo reálne generovali nejaku hodnotu. Karma is a bitch.
Tak cast Bratislavy naucili na auta kvoli nie zrovna najlepsie zvladnutej a meskajucej rekonstrukcii, korona tiez tomu pomohla, a zapchy detto (ak uz mam byt v zapche tak radsej vo svojom aute ako v autobuse - a to nie je len moj nazor).
Dalsia cast odisla kvoli straseniu s Koronou, a urcite percento odlakal Uber/Bolt (na dlhsie trasy) + bicykle a kolobezky (na kratsie/stredne trasy).
Magistrát, ktorý sa zmohol len na to, že naša jediná vakcína je disciplína? Keď ukazovali, ako ľudia v skafandroch chodia dezinfikovať vozidlá? A to všetko pri správach o rušení hromadných podujatí? Aký obraz si z toho má vytvoriť občan, keď je vyzývaný na minimalizáciu rizika, pritom nikto mu nevie ani číslami podložiť, že sa v MHD pri povinnom zahandrovaní od začiatku pandémie nikto preukázateľne nenakazil? Koho má počúvať - jedných, ktorí hovoria, že nevyhľadávajte preplnené miesta alebo druhých, ktorí hovoria, že MHD je bezpečná?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike