No nechcem byt zly, ale tento napad a riesenie je velmi zle. Nie len ze to vytvori nove kolizne body, ale ak ostane na Moste SNP 1+bus tak aj zapchy kym auta budu cakat v spicke na moznost odbocit z mosta na nabrezie a urcite nepomoze ani "upchatie" pruhu v smere z nabrezia na staromak, kym bude dost "casu" napriklad pre autobusy prejst krizovatkou.
Pokial to stoji na mestskych pozemkoch na toto by mesto nemalo pristupit za ziadnych okolnosti. Urcite nie kym je na stole takto zle riesenie.
inac rusenie tych najazdov a zriadovanie urovnovej krizovatky, to bude cista radost pre tych co tento most pouzivaju na cesty z a do petrzalky.... ako keby to tam uz teraz nebolo dost vytazene, tak to este pripchame urovnovou krizovatkou....
Zrušiť sa má nájazd z Rázusovho nábrežia na Staromestskú a zjazd z Mosta SNP na NAGLS. Prístup by bol namiesto toho riešený zo západnej strany a na moste by vznikla T-čková križovatka s CSS: https://abload.de/img/untitled0uky4.png
#237256 Keďže električková trať na nábreží by sa mala v rámci rekonštrukcie posúvať bližšie k Dunaju, zriadenie integrovanej zastávky nebude možné (a bolo by to aj zbytočné). To len na magistráte znova nevedia čo píšu.
#237260 Riešenie podmostia je stále aktuálne a podľa všetkého sa bude predsa len robiť aj architektonická súťaž (keďže sa uvažovalo tiež o tom, že sa to zadá nejakému renomovanému ateliéru napriamo).
Prekrytie Staromestskej sa určite neplánovalo - malo dôjsť iba k rozšíreniu Albertovej lávky, príp. výstavbe ďalšieho pešieho mosta medzi Židovskou a hradbami. Na teraz je to ale zrejme pasé.
"Inak čo sa vlastne deje s prekrytím staromestskej a spojenie židovskej s hradbami ? Pred voľbami vravel, že to vie za polroka urobiť, ľahká rýchla vec."
Som sa doplietol ale keď nad tým uvažujem tak ani neviem ako to chcú urobiť. Viem, že plánovali k tomu urobiť architektonickú štúdiu™ ale to pravdepodobne korona utla a v najbližšej dobe to nebude téma.
Zrušením tých nájazdov by ale dosť popravili celú tú funkcionalistickú ideu, čoho je ale Vallo schopný.
Inak čo sa vlastne deje s prekrytím staromestskej a spojenie židovskej s hradbami ? Pred voľbami vravel, že to vie za polroka urobiť, ľahká rýchla vec.
Nebolo by to zbytočné? Aj s ohľadom na zápchy. Skôr keby sa na moste spravila zastávka pre 80/83/84/93/... na úrovni nástupíšť pod mostom len nie som si istý či je to vôbec možné
Počkať takže ktorý zjazd je západný (podľa svetových strán by to mal byť ten zo Staromestskej k Vydrici?), a ktorý východný (nájazd smer Zochova?) nejak som sa v tom stratil? A tie nájazdy, ktoré budú zbúrané budú niečím nahradené?
Keďže sa výhľadovo (spolu s treťou etapou Vydrice) počíta so zbúraním východných nájazdových rámp Mosta SNP, v prípade pokračovania po Staromestskej by stačilo aj aktuálne nástupište.
Pokračovala by po Staromestskej (v tom prípade by bolo potrebné postaviť nové nástupište pod mostom) alebo až cez Mlynskú dolinu (čo vlastne ani nemá zmysel)?
Moje rozmýšlane bolo v rovine, že eskalátory ľudí zo stredu stanice v miestach zarovno so zastávkou Ursínyho pri ceste z hĺbky min. 7 metrov vyvedú niekde do končín Istropolisu plus staničná budova by i tak asi nelícovala ulicu - tipujem, že by asi vznikla hoc aj prekrytá úroveň s "predstaničným námestím."
Naneštastie z hlavnej to nevychádza aj ohľadne prevýšena, aj ohľadne polomeru zákruty. Toto by bola skôr alternatíva na štýl rapid tranzit nadzemky na Chicagsky spôsob. Preto tunel z Patrónky. To aj k ramziho návrhu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.