Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #236442:
Napríklad Cintorín Vrakuňa a Trnavské mýto.
Reply on: MatejBA #236441:
Postavila sa niekde za posledných 10 rokov úplne nová sociálka (neútočím, len by ma to zaujímalo)? Ak nie, tak by som o budovaní nových sociálok trochu pochyboval, ak áno tak super, že sa myslí aj na takéto, pre cestujúceho neviditeľné, ale aj tak pre chod DPB nevyhnutné veci.
Reply on: birch #236440:
Mas tam ubytovnu, mas tam Blaguss, mas tam vela kancelarii, Nuppu tam buduje budovy a zastavku tak moze dat maly obchodny priestor s WC pre vodicov, mozno tam je aj priestor na unimobunku. Moznosti je niekolko, ako zabezpecit socialku.

To ze niekde nie je socialka este neznamena, ze to tak bude navzdy 🙂
Keď ste už spomenuli tému návrhu lepších trás, na ktorých zastávkach je plnohodnotné zázemie pre vodičov (WC, voda, možnosť si oddýchnuť a prípadne si zohriať jedlo) a kde sú aspoň toalety?
Nespomínam si, že by som niekedy videl takýto šoto-prehľad a osobne som si to nikdy nejako špeciálne nevšímal.
Ak by sme vytvorili trasu, na ktorej by ani jedna konečná zázemie nemala, znamená to buď striedača, alebo prejazd (z linky na linku alebo naprázdno na vhodné miesto).
Reply on: Mhr1 #236427:
V nedávnom zámere národného projektu na nákup parciálov DPB spomínal predĺženie 209 z Mliekárenskej k Nuppu ale to by prichádzalo do úvahy jedine keby sa projekt schválil a nakúpili sa nové vozy, keďže na vyjazdenie 210 aj predĺženej 209 by 15 degešov nestačilo.
Reply on: kecho #236433:
Stále by sa dalo dosť pohodlne prestúpiť na Kollárku, ak by jazdila na Šulekovu.
Reply on: gejza #236434:
Mňa viac trápi, že návrhy na riešenie niektorých problémov sa tu rozpitvàvajú už roky a DPB si aj tak robí po svojom...
Reply on: gejza #236434:
Si potom mozeme hromadne dat ziadost o preplatenie copyrightu v podobe rocnej elektricenky za ten napad? 😂
Reply on: kecho #236432:
nebuď na ňu zlý, sľúb jej, že tam dáme od zajtra kĺby a interval 3 minúty po celý deň 😂 😂 😂
Reply on: Mhr1 #236427:
toto je presne ten typ príspevku, po akom som už minule volal 😃 😃 😃 .... tu sa rozdebatujú možnosti ohľadom linky 208 a o cca polroka príde niekto z DPB s geniálnym návrhom, ktorý ale vôbec nebude vychádzať z tunajšej diskusie 😂 😂
Reply on: Mhr1 #236427:
Kde prestupis na Americkom z eliny na tbus smerom ku Karadzicke? Lebo tieto zjednodusenia “prestup z/na” orientovane len na jeden smer su dost zavádzajuce. Tak isto sa argumentuje pri L 1/3, ze prestup na hrane z Petrzalky. Ze opacnym smerom si urobis 5 minutovu turu z SNP na Kamenne (a skoncis na ceste namiesto zastavky) alebo vyhliadkovu jazdu okolo Reduty, to uz nikto nevidi.
Reply on: DAJA66a #236431:
Nemal by s nou nieco robit DPB a BID?
Dobrý deň, urobte niečo s linkou 20. Chodí malý autobus a je v špičkách totálne preplnený. 92 je dlhý autobus a stále úplne prázdny. Ď
Reply on: Mikimaus #236428:
131 určite stratí zmysel a zrejme aj špičkové poradia na 31 (závisí od obsadenosti vo zvyšku trasy). Ostatné linky by som neobmedzoval, skôr možno ušetrené vozidlá a kilometre použil na posilnenie liniek, kde sú ľudia príliš natlačení na seba.
Reply on: Mhr1 #236427:
To neviem, ci uvazuje, ale urcite by som bol rad, aby to stale za zvazenie a niekto z DPB to precita a realne sa nad tym zamyslia/zistia opodstatnenost 🙂
STU a UK prechadzaju od 5.10.2020 komplet na distancne studium, tiez vyzyvaju na dobrovolny odchod z intrakov...bude sa menit grafikon a posilove spoje?🤔
Reply on: MatejBA #236424:
Ja si myslím, že obsluhu NUPPU najlepšie vybaví t-208. Predsa len - je to spojenie do centra, to ľudia žiadajú väčšinou najviac. Prestup na električku sa dá z t-208 urobiť dobre na Americkom námestí. Miletička a Hlavná stanica - 1 prestup na hrane na t-201. A do Ružinovskej nemocnice je najlepšie spojenie a-98 z Bajkalskej. A kto túto vzdialenosť neprejde pešo, aj tak potrebuje auto/taxi/sanitku. t-208 by sa tak stala z temer nadbytočnej potrebnou linkou. Po obsadení t-205 štandardnými trolejbusmi sa využitie pre "degeše" priam ponúka, je to po rovine, krátky kúsok, "no problem". Lenže toto tu je len taká naša platonická diskusia, alebo má reálne podklady? Teda uvažuje mesto/DP o nej?
Reply on: Pe67 #236425:
Ale dôvod toho, prečo sa tam stojí, nie je primárne dávanie prednosti na križovatke s 29.8., ale kvôli dávaniu prednosti na Kollárovom námestí.
Reply on: S499.1023 #236415:
Tam je problém v tom, že pokiaľ je Mickiewiczova plná, tak autá to rad za radom obchádzajú tak, že z Amerického odbočia doľava na Špitálskú a následne doprava na ul.29.8., takže do lievika prichádzajú po hlavnej. A potom linky 202,207,212 (teraz aj 31 a 94) idú úsek Amerikánskoje nám.- Kollárovo nám.bežne aj 10-15 min. No proste autá zápchu takto obídu a my tam stojíme a stojíme.
Reply on: Petto #236422:
Tak ono podla mna je to 50:50 co by bolo lepsie:
- 66 to spoji s Miletickou, elektrickou, Ruzinovskou nemocnicou
- 208 by to spojila s Nivami (OC+ASMN), Sv. Michalom/Centrom, Hodzkom

V prospech 208 by hovoril pocet TrDG a teoreticky nutne posilnenie MHD v okoli Niv kvoli vystavbe.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.