Reply on: Foltest #235818:
To prvé, to si ja osobne myslím, nie podľa dát.To druhé, mám pocit že v poslednej dobe sa Mercedesy kazia viac ako SOR, za deň som už aj 2 poruchy videl na nich, SOR iba občas.
To tretie, dosť som si všimol ten komfort, čudujem sa prečo také pracovisko majú tie prvé SORy. Minimálne klimatizáciu by tam mali dať, a nejaké veci, aby to bolo lepšie a pohodlnejšie, keď sa už veľkosť nedá upraviť. Len v tej správe som nespomínal o pracovisku vodiča, ale je pravda, že čo najskôr by sa to malo zmeniť minimálne v Euro 5 NB 18. To je jedna vec, ktorú dokážem vyčíťať SORkám, ostatné zatiaľ nie.
Foltest
Boli by k tomu nejake data alebo sa jedna o dojmologiu?
Najstaršie NB 18 úplne v pohode ešte držia, a to už majú 10 rokov!
Minimalne co sa tyka petrzalskych soriek z prvej serie, hociktora kniha vozidla by ti dokazala ze fakt nie su v pohode. Obcas to je taka loteria, obcas sa daju za sluzbu vymenit aj 4 vozy.
Tiež si myslím, že by bolo lepšie, keby sa kedysi namiesto 40 Mercedesov nakúpilo 70 NB 18. To by sme tu dnes nemali problém s nedostatkom vozov.
To je samozrejme na inu debatu, ci to bol vhodny nakup. Minimalne ak si porovname komfort pracoviska vodica prvych Soriek a Mercedesov tak to su uplne ine svety. Pre mna uplne nepochopitelny detail je, ako je mozne ze tie vozy nemaju ani blbu priehradku na flasu s vodou.