Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #235655:
Wau, potom dajte vedieť keď to niekto vyskúšate. Ja teraz ešte neviem kedy a kde to vyskúšam.
Skusali ste niekto pouzit SL kartu u DPMK? A ak ano, stretli ste revizora?
Reply on: abcd #235657:
Iba karty Slovak Lines.

A zároveň to funguje iba jednosmerne. Karty SL sa dajú použiť u iných dopravcov, ale opačne sa to kvôli previazaniu systému SL a DPB nedá.

Všetko je v tom linku, čo dal Peon nižšie. 🙂
Reply on: Valec #235655:
To sú mi veci! Týka sa to iba kariet vydaných u SL alebo aj kariet z DPB?
Reply on: Valec #235655:
A o tom sa prečo nehovorí nikde, hlavne na trasách s rôznymi dopravcami? Ani ja som o tom nevedel. To sú nejaké super tajné informácie?
Načo uľahčiť cestu ľuďom... ešte by to zneužívali.
Reply on: Peon #235654:
Áno.
Bez nutnosti aktivácie, proste len priložíš kartu.
Áno.
Áno.
Niečo mi uniklo? Rozumiem správne, že BČK (a kredit na nej) zo Slovak Lines je možné použiť aj pri cestovaní napr. s Arriva Trnava a SAD Dunajská Streda [a niektorých ďalších dopravcov] za ich kilometrickú tarifu - v Cenníku za cestovné uvedené v stĺpci "platba dopravnou kartou"?

Ak áno, tak funguje to bez nutnosti nejakej aktivácie vopred a pod.? https://www.preukazstudenta.sk/dopravna-karta/akceptacia-elektronickej-penazenky-dopravcov/

A čo sa týka skupín cestujúcich so zľavneným cestovným, tak vodiči napr. trnavskej Arrivy aj na napr. BČK SL po priložení vidia na displeji, že je v čipe karty nárok na zľavnené cestovné - či ako to nazvať?

To TransData potom rozúčtováva?

Nemohla ji vidět, zastal se soud tramvajačky, která srazila seniorku

https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nejvyssi-soud-zprosteni-obzaloby-nehoda-tramvaj-srazena-zena-plzen-chodske-namesti.A200805_111138_plzen-zpravy_pp

6 rokov nezmyselného ťahania po súdoch, zničený život...
Reply on: MatejBA #235650:
Ja som zvedavý na ten bus pruh na Dolnozemskej. Neviem kam ho chcú dať. Pred rozvetvením Apollo/Prístavný most kde sa križujú prúdy Dolnozemská/Bosáková asi ťažko. V čase špičiek ráno aj poobede ak sa ide od Bosákovej tak sa jednoducho úplne vpravo ani nedostaneš a tým pádom bežne býva upchatý nájazd na most tak že blokuje aj stredný pruh, preto všetci smer Apollo sa snažia ísť vľavo https://goo.gl/maps/KAodpAk4P1aMxVFF7 . Za týmto rozvetvením by mohol teoreticky byť, ale autobus sa tam asi nebude radiť ak pravý pruh má len 300m po ktorých sa treba pripojiť vľavo a to sme už na Apolle. Teoreticky sa dá zábrana odstrániť a môžu pokračovať, ale v čase špičky sa pripájajúce autá od Einsteinovej nebudú vedieť dostať do ľavého pruhu, ak tam bude súvislý rad áut od Dolnozemskej, bez toho aby jazdili v bus pruhu.
Reply on: MatejBA #235648:
Špecificky v Bratislave si časovo obmedzený buspruh nedokážem veľmi predstaviť. Okrem toho neviem, o koľko vzrástla premávka po Apollomoste za posledné, povedzme, dva roky ale tam to žiaden masaker nebýval.
Reply on: 810zssk #235649:
Tak ako aj ked bola Bajkalska "otvorena" na Einsteinke byvala dost casto zapcha minimalne po zeleznicne priecestie do Petrzalky cez skolsky rok len tych aut, co isli k Apollu. A na Pristavnom sa tiez obcas stavalo na odbocenie na Bajkalsku v tych najhorsich casoch. (edit: samozrejme pred koronou)

Cize kludne mozes ratat, ze na Apolle pribude takmer 2x tolko aut, ako bolo doteraz z toho, co som odpozoroval, ked som tadial jazdieval pravidelne, hlavne ak signalny plan neupravia pre zvyseny pocet aut.
Reply on: MatejBA #235648:
Ja bus pruhu na Apolle popravde prilis nerozumiem, tam zas az take zapchy nebyvaju (aj ked teraz mozno zacnu).

Inak by sa niekto mohol okrem kreslenia ciar venovat aj pokutovaniu vodicov za jazdu v tych bus pruhoch, lebo este stale tu znacna cast polovodicov nechape ze to ze budu o dva kilometre odbocovat doprava nie je dovod zapchat ten bus pruh. Stale je pre mna nepochopitelne fungovanie MP Bratislava, ved to je institucia ktora by aj pri atraktivnych platoch policajtov mohla byt samofinancovatelna z pokut co rozda, keby konecne zacala riesit dopravne priestupky.
Reply on: 810zssk #235647:
Tak to bude iny masaker pre dopravu 😃 Hlavne od zaciatku skolskeho roka (mozno by stalo za zvazenie, nech tam nie je buspruh 24/7 ale iba v spickach)
Reply on: Technopol #235645:
96, 98 a 196 asi pôjdu z Petržalky, cez Most Apollo, po Košickej a Prievozskej. Veľa iných možností nemáš. 🙂
Som zvedavý, či bude 98 zastavovať na Prievozskej, ako stoja autobusy SL.
Nejaké informácie o zmenách, či ešte priskoro ? https://www.d4r7.com/sk/clanok/muk-prievoz--uzavierky-a-obchadzky
Reply on: Urbanway 2423 #235625:
Poľský Štetín to má napríklad v SU18III.
Reply on: Urbanway 2423 #235625:
Najnovšie NS 12 diesel v Plzni to tuším tiež majú
Dobrý deň, ked chcem vytlačit cestovný poriadok, prečo sa nedá vybrat velkost, ako v minulosti.
Reply on: Viko #235633:
Tuná zasa pripomeniem zavádzanie nastupu prvými dverami večer a cez víkendy u DSZO, kde sa po niekoľkých málo týždňoch veľké kabíny 14/15Tr rušili s oficiálnym zdôvodnením, že jedno krídlo dverí je pre cestujúcich diskomfortné ale zlé jazyky hovorili, že pravou príčinou bolo to, že pán generálny riaditeľ Kocháň polovicou dverí neprejde. Čosi podobné bolo v dávnej minulosti u ČD, kde asi dva páry Sp Pardubice - Praha museli mať radené extrémne nepohodlné vozne Bymee (dnes na SK tuším Bdshmee), pretože dvom pracovníkom GR, známym pod prezývkami Don Emílio a Don Číčo, rýchliky nevyhovovali časovou polohou, do žabiaka ako režijkári nepolezú (ešusov bolo vtedy päť a pol) a do Béčka sa proste so svojimi extrémne priestorovo výraznými postavami nevopchali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.