Veď práve preto som navrhol tú trasu, aby bola sociálka aspoň na jednej konečnej, lebo inak to asi neviriešiš, pokiaľ nechceš, ako píše MatejBa napr. každý druhý spoj skrátiť po AVION.
Mne ešte napadlo, že od AVIONU by išla cez Hornbach ku Pharosu a odtiaľ cez BTS, Cargo na Letisko. Ešte by sa to dalo točiť objazdom na Fafrunách, aby to nemuselo ísť až na Letisko.
Pre autorov CP by som mal malú pripomienku. Podľa mňa by bolo lepšie po rozkliknutí odchodu vidieť celú trasu. Príklad: zvolím linku 29 zo zastávky Most SNP, teraz vidím len ďalšie zastávky, ale potom by som videl aj všetky predošlé, príp. aj s výjazdovou trasou (tie predošlé by mohli byť napr. šedé, aby to bolo odlíšiteľné). Bolo by to celkom fajn, lebo v plánovači ciest mi to z neznámeho dôvodu stále odmieta zobraziť niektoré výjazdy (nepomáha ani ,,menej prestupov," ,,menej chodenia") a hľadať to cez službu, je zdĺhavé a pre neregistrovaných nemožné (pokiaľ sa nezaregistrujú).
Urcite pomoze. Mne tiez jeden ponahlac zdrhol zo zastavky o 4 minuty skor ako mal ist podla cp a z dpb na to reagovali velmi rychlo. Casove veci su lahko dokazatelne.
Stačí iba meno. Odpovedajú na každý podnet, a veci ako nezastavenie na zastávke alebo taký výrazný predčasný odchod riešia dosť vážne.
Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.
Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.
A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).
Zdravím, neviem či to sem patrí, ale chcem sa spýtať, aký je tu názor na novú aplikáciu imhd.sk pre Android a či niekto plánuje s tým niečo robiť. Podľa mňa tá appka nikdy nevynikala kvalitou, ale po poslednom update (v súvislosti s prestavbou celého portálu imhd) je to úplné dno. Žerie to vyše 100 MB a nevie to nič, len zobrazovať webstránku, rovnako ako každý browser. Bez pripojenia na internet nepoužiteľné. A nie som sám, komu to vadí. Tá aplikácia zbiera samé jednohviezdičkové hodnotenia. Doteraz som si tú aplikáciu držal kvôli offline CP, ale teraz išla preč.
Škoda, pretože viaceré slovenské mestá (Nitra, Prešov, Žilina...) majú k dispozícii použiteľnú a dobre hodnotenú aplikáciu pre MHD na Android, ktorá funguje aj offline. Dokonca niektoré dokážu v offline režime aj vyhľadávať spojenia, to už je aký luxus! Niečo také by som si ani netrúfal žiadať, stačila by schopnosť zobraziť CP, a v online režime k tomu ukázať aj meškania.
Áno, chápem, že imhd je nezávislý projekt, nestojí za tým DPB ani magistrát, a keď sa mi nepáči, mám smolu. (DPB nemá žiadnu appku a IDS BK tiež funguje len online.) Ale keď už to roky robíte a pustili ste sa aj do prestavby celého portálu, je škoda, že Android ostal bokom. Súčasná appka je ako zlý vtip. Ak nie je vôľa ani kapacita vyrobiť poriadnu appku, bolo by lepšie tú súčasnú úplne stiahnuť.
Vďaka Jadran, tú N70 tam občas (výnimočne) vidím, že tam poctivo stojí a čaká. Keďže ale N47 na nikoho nečaká (čo by určite mala, keď už nedokáže chodiť načas), tak si lážo-plážo odchádza od xx:22 až xx:27, podľa toho, ako rýchlo/pomaly jazdí vodič a pod. Chápem, že chce ísť domov, ale 2,5 minúty je už dosť. Myslíte si, že napr. taká sťažnosť by mohla pomôcť, budú sa ňou vôbec zaoberať?
Urbanway 2423