Reply on: Urbanway 2423 #234873:
Stačí iba meno. Odpovedajú na každý podnet, a veci ako nezastavenie na zastávke alebo taký výrazný predčasný odchod riešia dosť vážne.Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.
Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.
A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).
martinah
https://imhd.sk/ba/anketa/1993/Ako-vn%C3%ADmate-ned%C3%A1vnu-zmenu-dizajnu-port%C3%A1lu-imhd-sk