Urcite pomoze. Mne tiez jeden ponahlac zdrhol zo zastavky o 4 minuty skor ako mal ist podla cp a z dpb na to reagovali velmi rychlo. Casove veci su lahko dokazatelne.
Stačí iba meno. Odpovedajú na každý podnet, a veci ako nezastavenie na zastávke alebo taký výrazný predčasný odchod riešia dosť vážne.
Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.
Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.
A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).
Zdravím, neviem či to sem patrí, ale chcem sa spýtať, aký je tu názor na novú aplikáciu imhd.sk pre Android a či niekto plánuje s tým niečo robiť. Podľa mňa tá appka nikdy nevynikala kvalitou, ale po poslednom update (v súvislosti s prestavbou celého portálu imhd) je to úplné dno. Žerie to vyše 100 MB a nevie to nič, len zobrazovať webstránku, rovnako ako každý browser. Bez pripojenia na internet nepoužiteľné. A nie som sám, komu to vadí. Tá aplikácia zbiera samé jednohviezdičkové hodnotenia. Doteraz som si tú aplikáciu držal kvôli offline CP, ale teraz išla preč.
Škoda, pretože viaceré slovenské mestá (Nitra, Prešov, Žilina...) majú k dispozícii použiteľnú a dobre hodnotenú aplikáciu pre MHD na Android, ktorá funguje aj offline. Dokonca niektoré dokážu v offline režime aj vyhľadávať spojenia, to už je aký luxus! Niečo také by som si ani netrúfal žiadať, stačila by schopnosť zobraziť CP, a v online režime k tomu ukázať aj meškania.
Áno, chápem, že imhd je nezávislý projekt, nestojí za tým DPB ani magistrát, a keď sa mi nepáči, mám smolu. (DPB nemá žiadnu appku a IDS BK tiež funguje len online.) Ale keď už to roky robíte a pustili ste sa aj do prestavby celého portálu, je škoda, že Android ostal bokom. Súčasná appka je ako zlý vtip. Ak nie je vôľa ani kapacita vyrobiť poriadnu appku, bolo by lepšie tú súčasnú úplne stiahnuť.
Vďaka Jadran, tú N70 tam občas (výnimočne) vidím, že tam poctivo stojí a čaká. Keďže ale N47 na nikoho nečaká (čo by určite mala, keď už nedokáže chodiť načas), tak si lážo-plážo odchádza od xx:22 až xx:27, podľa toho, ako rýchlo/pomaly jazdí vodič a pod. Chápem, že chce ísť domov, ale 2,5 minúty je už dosť. Myslíte si, že napr. taká sťažnosť by mohla pomôcť, budú sa ňou vôbec zaoberať?
Pokiaľ viem, oficiálne sa tam nečaká na žiaden prestup, predpísaná nadväznosť je len v smere na stanicu - N70 ako v poradí posledný nočák musí na Hodžovom vždy počkať na N72, ktorá prichádza smerom z Honov, ak by meškala. Väčšinou však v čase príchodu N70 ten trolejbus tam už stojí.
Na druhú stranu, tá N47 je síce dojazdový spoj, no stále berie cestujúcich po Hrobonku, čiže určite nemôže odísť skôr. Teda, nemal by...
Nechápem, že zrazu je už dostatok 30Tr/31Tr a neboja sa, že im ich zničia? Zvláštne, že ich na nočákoch stále silou mocou držali, ale hlavne že s tým idú konečne niečo robiť.
yellowcaptcha
Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.
Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.
A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).