Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #23468:
Mať tak trochu viac času, tak sa pridám. Len to auto a benzín.... 😞

Re #23469 Sarko: Prebytok trolejbusov je dedičstvom megadodávok nových vozidiel v 80. rokoch. Po vyradení najväčších sérií 14 Tr-iek sa síce nakupovali nové trolejbusy, ale jednalo sa o typ 15 Tr. Nové sólo trolejbusy boli nakúpené až koncom roka 1999, ale to sa už pomaly žiada obnova parku sólo trolejbusov, kedy najstaršie z nich majú (dnes) 18 rokov.
Reply on: Zrebec #23472:

ÍíííHyhyhy...
D3K0 : Rad by som vedel kto napisal tu hovadinu o tej "zmiznutej" tabuli do popisu k nasej byvalej SD11. Tabulu dostal jeden z nasich vtedajsich clenov priamo vo vozidle. Je to absolutna blbost a rad by som bol, aby sa to uviedlo na pravu mieru, hlavne ked uz tuto fotku pouzivate v pravom paneli, nehovoriac o tom, ze to tam uz je nejaku dobu... Dik.

Za KPMD : Lubomir Meszaros
neskutocne vela fotiek z Poznane (zial bez indexu):
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/duze/01

najma:
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/duze/01/32640.jpg
prve Combino v Poznani (dodane len teraz v decembri)
Dňa 13. decembra 2003 bude obnovená premávka električiek po.... snad by sa to mohlo prepisat na BOLA.. aby si to niekto nepomylil a nevyhovaral sa na iMHD;-)
Reply on: Vladimír #23466:

Ako to, že je v PO prebytok trolejbusov? Prečo sa potom v posledných rokoch nakupovali nové trolejbusy? A ešte, ako to myslíš, že tento problém nebol zvládnutý?
Ad 14Tr0: vobec nie je iste ci ten voz este jazdi. Ale ak ma niekto k dispozicii auto a plno benzinu, rad sa s nim do Plovdivu vyberiem.
Vladimír: He He kúpi ten kto bude šikovnejší a bohatší, čiže asi niekto z ČR 🙂 / 😞

Z: Ale preboha, veď som počul, že niektorý vodiči, chodia aj s busom na iné konečné hrávať karty. Načapal ich raz jeden náš kolega a z tej jednej konečnej na druhú (svoju vlastnú v ten deň) odchádzal v čase kedy mal mať odchod. Niektoý vodiči sú naozaj svine a robia si čo chcú. äschválne neuvádzam podrobnosti bo som ich ja nevidel, ale keby som ich videl ja tak...)

dusoft: Zdržanie výstavby bolo na strane dodávateľa stavby vjazdu do podzemných garáží, kde sa to celé zdržalo. V tomto je DPB nevinne a mesto im zrejme ukrátilo peniaze na ten zvyšok keďže stavba sa predražila o pár miliónikov a tak na ten kúsok už nezostalo.
Reply on: Andy #23447:
Ten, kto ju predal (DPMP), ju nechce. A ten, kto ju chce (Vladimír) je tam nepredal. Asi tak...
Oficiálny dôvod odpredaja bol enormný prebytok trolejbusov. V rokoch 1992 - 1995 sa vyradzovali doslova húfy trolejbusov. Tento problém nebol zvládnutý doposiaľ a stále možno konštatovať, že DPMP ich má prebytok.
Hroch: ze sa vobec pytas 🙂, budem sa hnevat ak to das niekomu inemu. Akurat ze som teraz offline ...
deti, opakujem vyhlasenie drazby 🙂 kto chce aktualny katalog karosy aj s nejakymi extra fotkami? kto prv pride, bude prv zomlety, hehe...
Reply on: Palo #23452:
no, tak ja len poznamenam, ze ti vodici si urcite nerozpravaju vtipy a nekuju "pikle" na cestujucich, ale ako sa stava dost casto, bavia sa pravdpodobne o dakej poruche co zbadali na voze toho druheho. Tomu sa vravi solidarita, velmi caste su rozhovory typu:
A: pocuj, ked som za tebou stal v zapche vsimol som si, ze ti tecie voda
B: vidis, to som ani nevedel, pozriem sa na to, vdaka.
atd.
A vzhladom na to, ze v rannej spicke na L21 je len 15 vozov (2 su na L25, jeden zacina az vecer), tym padom su prestavky na oboch konecnych prilis male (castokrat do 7min.) tak sa proste stane, ze sa vozy dobehnu. Ved pri 34min. streke z VW na ASMN v zapchach je to uplne pochopitelne aj e bezne, ze voz naberie meskanie aj viac ako 7min. No a potom odchadzaju naraz z konecnej.
saling je *****
Reply on: Nkx #23458:

Mimochodom, ked som rano cestoval z DNV na Ovsiste, tak som isiel cez Dubravku, rozumej linkou 20 z DNV, odtial tramvajou na Safko, stade 88. A bolo to rovnako rychle ako 21+83. Lebo tramvaj nestala v zapche. K tomu som sa tak netlacil. Mam to overene. Niekdy to trvalo o 5 minut dlhsie, inokedy, ked bola extremna zapcha na dialnici som bol dokonca rychlejsie na EU.
Reply on: Nkx #23458:

Je to logika, lebo expresne busy su strasne nakladne a setri sa kde sa moze. Ked niet penazi, tak sa rusi to, co je zbytocne - ako napr. subezne autobusove linky k elektrickej trakcii, ktora je lacnejsia na prevadzku a udrzbu.
Vsetky expres busy z dubravky cez karlovku zrusili a teraz som v centre neskorej jak z devinskej!to je fakt ze logika!
Reply on: dusoft #23456:

K tomu uplne sfusovali obluky...
je to ubohost a hanba zo strany DP, ze nevedeli dokoncit vcas celu trat na jesenskeho, este im to trvalo o mesiac viac a prd z toho, na zaciatku jesenskeho nechali stare kolaje, ktore dobre hrkocu
zaujimava linka o doprave v Karlsruhe - elektricky na vlakovych tratiach + v meste - light rail system:
http://www.euronet.nl/~wijzer/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.