Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #233680:
"Čím skôr by sme chceli vyradiť všetky Karosy, ktoré v súčasnosti ešte vypomáhajú v doprave,"
- áno, čím skôr, už asi 5 rokov. 😍 A ani tento rok sa to evidentne nepodarí. Tie Solarisy pomôžu akurát tak zabezpečiť dennú výpravu podľa stanovenej štruktúry tak, aby na 18m linkách nemuseli zaskakovať Citelisy a hrbáče. Zvyšných 70 kĺbakov opäť v nedohľadne.
Reply on: Peon #233678:
Moc tie integrované lístky Trnavčania nevyužívajú, lebo snáď sa nebudú obmedzovať len na Os+REX. Integrovaná tarifa do Trnavy má zmysel napríklad pri ceste z regiónu IDS do Trnavy využitím prestupov na S50/55, alebo z Bratislavy. Pre obyvateľov a denne dochádzajúcich to nemá zmysel.

Priľahlé okresy TTSK sa plánujú zaintegrovať (spolu s autobusovými linkami v okresoch) o 2 roky.

Tá nová linka 715 určite "poteší" prepchaté vlaky S70-ky. Dnes napríklad na ranný REX 1770 z Komárna do Bratislavy dali namiesto 4 poschodových vozňov 1x Talent. 😂trištvrte osadenstva zostalo na staniciach od DS a počkalo si na 15 min. meškajúci Os s 1x Talentom.
Reply on: Peon #233677:
Naproti tomu z Dolian do Trnavy + zo Senca do Trnavy aj naďalej jazdí Slovak Lines (v nezaintegrovanom úseku za kilometrickú tarifu Bratislavského kraja).

Ono síce železničná stanica Trnava je už zaintegrovaná v IDS BK, ale iba pre vlaky = žiadne prímestské busy ani MHD Trnava. A z vlakov je možné využiť iba Os a REx. Predpokladám, že ani teraz ešte nie je na železničnej stanici v Trnave označovač ani automat IDS BK. https://www.idsbk.sk/oznamy/19073117040001nxt1-zeleznicna-stanica-trnava-sa-zapojila-do-ids-bk/

A keď si niekto kúpi v Trnave na stanici na predajnom mieste ZSSK lístok smer BA za tarifu IDS BK, tak bude mu platiť od okamihu výdaja, takže cestujúci stratí nejaký čas z platnosti lístka do odchodu vlaku.. Keby sa aspoň dalo kúpiť s platnosťou od (aspoň plánovaného - ak už teda nie reálneho) odchodu vlaku zo stanice...

Čoskoro nová linka v IDS BK na trase "Hamuliakovo - Miloslavov". Bude pre ľudí z tej oblasti atraktívny prestup na vlak? http://portal.cp.sk/Data/pdf/L010715_200316_63372.pdf

Zaujímavé, že oblasť za Šamorínom (napr. smer Gabčíkovo) je už obsluhovaná iba s SAD DS. Chápem dôvodom tu aj v prípade napr. Smoleníc (je to hlbšie na území Trnavského kraja), takže ľudia si museli zvyknúť späť na kilometrickú tarifu (teda bez možnosti prestupu na jeden lístok) a žiadne PCL. Škoda, že zmena dopravcu na dotknutom území sa nepodarilo vykonať ešte pred 1. 11. 2015.

Takže ak sa raz podarí do IDS BK pridať SAD DS a tým sa teda zaintegrované územie znova rozšíri, tak ľudia napr. zo Smoleníc či Gabčíkova si znova budú musieť zvykať na tarifu integrovanej dopravy. No a BČK s kreditom zo SL / DPB je im už tam na nič. [Viem, že tam to mali za kilometrickú tarifu, ale na ďalšom úseku v smere na BA a opačne už v tom istom autobuse SL využívali výhody tarify integrovanej dopravy].

A to teraz nemyslím iba tarifu: Bola tu snaha naučiť ľudí zo Smoleníc a okolia smerom na Doľany (napr. Horné Orešany) prestúpiť v Báhoni na vlak do Bratislavy. Zo Smoleníc po Doľany bol Slovak Lines za kilometrickú tarifu, ale bez nutnosti prestupu na iba jeden lístok (na ňom tarifa IDS BK od obce Doľany) sa bolo možné odviezť do Báhoňa kde sa stále na ten istý lístok dalo docestovať do Bratislavy. Niekde časová platnosť CL1C asi umožňovala aj krátko využiť bratislavskú MHD.

Reply on: david1 #233655:
ak už dať 96 ráno cez Vajnorskú, tak by možno stálo za úvahu upraviť električkovú trať od križovatky Vajnorská/Tomášikova (aspoň) po zastávku Odborárska tak, aby po nej mohli jazdiť aj autobusy - a bonusom bude aj čiastočné riešenie problému L58
Reply on: 810zssk #233632:
Chcem ešte podotknúť, že bolo by dobré, keby bolo možné riešiť tieto spoje liniek č. 50 a č.196 v čo najskoršej dohľadnej dobe, a to hlavne počas školského roka, nakoľko v ranných hodinách medzi 7:00 a 8:00 hod. cestujú okrem nás pracujúcich v značnej miere i študenti.
Reply on: mirec240 #233669:
To tam je x krát denne každý deň, stávajú tam takíto zblúdilci, ale omnoho častejšie taxikári, ktorí tupo čakajú na zelenú.
Reply on: Joyki #233664:
Pri mojej 1734 zas balíky skáču na prvú L50.
Myslím že tu sú sily vorvnané, keďže prvá časť balíkov ide len po Klienstské centrum (a preskoky ďalej), ďalšia časť prekvapivo na Haburskej (z každého spoja každej linky 10-15 ľudí), a zbytok sa už triešti na Ružinovskú, Prievozskú.....atď

Ad Bosákova: Nemyslel som zrušenie 96, ale 196. Ale je to len vyslovene skrátenie linyk za účelom skrátenia intervalu pri zachovaní počtu vozov, nič viac.

Samozrejme, najvýhodnejšie by bolo ak by tam stála operatíva, a po trase L50 sa stiahla do Petržalky a domov. Nejaké dva vozy. Ideálne také, ktoré predtým ráno šli do CMO, a odtiaľ idú do vozovne.
Ale ktoré? Kde nabrať vozy v špičke na tamtie osobné vlaky?
Osobne som zažil (s fotkami), ako prišla L.50, nafull, za tým L196 s SU15, fullhouse, a na zastávke stále ostalo 10-15 ľudí.....a čaká sa....medzi tým ďalší vlak.....
Reply on: mirec240 #233669:
A na #6840 už viac týždňov nefungujúci ľavý bočný displej, ktorý nemá kto opraviť.
Reply on: kecho #233670:
To je jedno, aj keď neprší tak parkovanie v bus pruhoch poväčšine ignorujú.
Reply on: mirec240 #233669:
Esteze mame kopec policajtov oromptne riesiacich dopravne problemy... Aha, vlastne teraz prsi... 😴
Vďaka dodávke parkujúcej v BUS pruhu je preferenčný signál k ničomu...
Reply on: Valec #233661:
Alebo na trieskanie dverí 😋 .
Reply on: jsk #233660:
Do Business centier sa chodí na 7:00 či 7:30?
Silno pochybujem.
Najväčšie balíky to tam vozí po 8:00.
Aj to hlavne L61.
Veď aj ja som myslel zachádzku z Rožnavskej k N.Mestu.
Reply on: jsk #233660:
Ked spominate Avion a centra. Neuvazuje sa s vyuzitim D1 a zjazdu pri Avione? Ako bol kedysi Ikea bus.
Reply on: pressburger #233654:
Viem, ze bola. Len aku logiku ma subeh 96/98 od Baumaxu do Ovsista? Mozno by 96 bola lepsia ako vymetak Prievozskej a cez Apollo.
Ved povodne bola planovana 96 cez Sustekovu a 68 cez Bosakovu, len niekto za 15 rokov nedokaze vybudovat tu odbocku z mosta na Bosakovu.
Reply on: TomJ #233662:
Po príchode vlakov väčšina ide prvým busom, čo príde. V mojom prípade 196 o 6:25, a veru väčšina nastúpi tam. Takisto medzi 7:15 a 7:35 vidím, že 196 je full zo stanice, takže nie, väčšina nečaká na 50.
Reply on: TomJ #233662:
Tak ja osobne si myslim, ze najvacsi problem L50 je ten, ze jazdi taku trasu, kde by sa regulerne uzivila elektrickova trat.
Reply on: Technopol #233647:
Pardon, neviem prečo som vychádzal z toho, že ráno je už teraz na oboch interval 20 min, preto som si myslel, že zmena intervalu 196 z 20 na 10 min by bola posilnenie o 100 %.

Je to trošku problematické práve kvôli tým business centrám pri Avione by sa 96 nemala moc osekávať. Už 15 min interval je v rannej špičke neatraktívny. Navyše, koľko ľudí reálne ide na 196? Vypisujeme tu všeličo, ale možno by bolo zbytočné posilňovať 196, ak väčšina ľudí čaká na linku 50.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.