Moc tie integrované lístky Trnavčania nevyužívajú, lebo snáď sa nebudú obmedzovať len na Os+REX. Integrovaná tarifa do Trnavy má zmysel napríklad pri ceste z regiónu IDS do Trnavy využitím prestupov na S50/55, alebo z Bratislavy. Pre obyvateľov a denne dochádzajúcich to nemá zmysel.
Priľahlé okresy TTSK sa plánujú zaintegrovať (spolu s autobusovými linkami v okresoch) o 2 roky.
Tá nová linka 715 určite "poteší" prepchaté vlaky S70-ky. Dnes napríklad na ranný REX 1770 z Komárna do Bratislavy dali namiesto 4 poschodových vozňov 1x Talent. trištvrte osadenstva zostalo na staniciach od DS a počkalo si na 15 min. meškajúci Os s 1x Talentom.
Naproti tomu z Dolian do Trnavy + zo Senca do Trnavy aj naďalej jazdí Slovak Lines (v nezaintegrovanom úseku za kilometrickú tarifu Bratislavského kraja).
A keď si niekto kúpi v Trnave na stanici na predajnom mieste ZSSK lístok smer BA za tarifu IDS BK, tak bude mu platiť od okamihu výdaja, takže cestujúci stratí nejaký čas z platnosti lístka do odchodu vlaku.. Keby sa aspoň dalo kúpiť s platnosťou od (aspoň plánovaného - ak už teda nie reálneho) odchodu vlaku zo stanice...
Zaujímavé, že oblasť za Šamorínom (napr. smer Gabčíkovo) je už obsluhovaná iba s SAD DS. Chápem dôvodom tu aj v prípade napr. Smoleníc (je to hlbšie na území Trnavského kraja), takže ľudia si museli zvyknúť späť na kilometrickú tarifu (teda bez možnosti prestupu na jeden lístok) a žiadne PCL. Škoda, že zmena dopravcu na dotknutom území sa nepodarilo vykonať ešte pred 1. 11. 2015.
Takže ak sa raz podarí do IDS BK pridať SAD DS a tým sa teda zaintegrované územie znova rozšíri, tak ľudia napr. zo Smoleníc či Gabčíkova si znova budú musieť zvykať na tarifu integrovanej dopravy. No a BČK s kreditom zo SL / DPB je im už tam na nič. [Viem, že tam to mali za kilometrickú tarifu, ale na ďalšom úseku v smere na BA a opačne už v tom istom autobuse SL využívali výhody tarify integrovanej dopravy].
A to teraz nemyslím iba tarifu: Bola tu snaha naučiť ľudí zo Smoleníc a okolia smerom na Doľany (napr. Horné Orešany) prestúpiť v Báhoni na vlak do Bratislavy. Zo Smoleníc po Doľany bol Slovak Lines za kilometrickú tarifu, ale bez nutnosti prestupu na iba jeden lístok (na ňom tarifa IDS BK od obce Doľany) sa bolo možné odviezť do Báhoňa kde sa stále na ten istý lístok dalo docestovať do Bratislavy. Niekde časová platnosť CL1C asi umožňovala aj krátko využiť bratislavskú MHD.
ak už dať 96 ráno cez Vajnorskú, tak by možno stálo za úvahu upraviť električkovú trať od križovatky Vajnorská/Tomášikova (aspoň) po zastávku Odborárska tak, aby po nej mohli jazdiť aj autobusy - a bonusom bude aj čiastočné riešenie problému L58
Chcem ešte podotknúť, že bolo by dobré, keby bolo možné riešiť tieto spoje liniek č. 50 a č.196 v čo najskoršej dohľadnej dobe, a to hlavne počas školského roka, nakoľko v ranných hodinách medzi 7:00 a 8:00 hod. cestujú okrem nás pracujúcich v značnej miere i študenti.
Pri mojej 1734 zas balíky skáču na prvú L50.
Myslím že tu sú sily vorvnané, keďže prvá časť balíkov ide len po Klienstské centrum (a preskoky ďalej), ďalšia časť prekvapivo na Haburskej (z každého spoja každej linky 10-15 ľudí), a zbytok sa už triešti na Ružinovskú, Prievozskú.....atď
Ad Bosákova: Nemyslel som zrušenie 96, ale 196. Ale je to len vyslovene skrátenie linyk za účelom skrátenia intervalu pri zachovaní počtu vozov, nič viac.
Samozrejme, najvýhodnejšie by bolo ak by tam stála operatíva, a po trase L50 sa stiahla do Petržalky a domov. Nejaké dva vozy. Ideálne také, ktoré predtým ráno šli do CMO, a odtiaľ idú do vozovne.
Ale ktoré? Kde nabrať vozy v špičke na tamtie osobné vlaky?
Osobne som zažil (s fotkami), ako prišla L.50, nafull, za tým L196 s SU15, fullhouse, a na zastávke stále ostalo 10-15 ľudí.....a čaká sa....medzi tým ďalší vlak.....
Do Business centier sa chodí na 7:00 či 7:30?
Silno pochybujem.
Najväčšie balíky to tam vozí po 8:00.
Aj to hlavne L61.
Veď aj ja som myslel zachádzku z Rožnavskej k N.Mestu.
Viem, ze bola. Len aku logiku ma subeh 96/98 od Baumaxu do Ovsista? Mozno by 96 bola lepsia ako vymetak Prievozskej a cez Apollo.
Ved povodne bola planovana 96 cez Sustekovu a 68 cez Bosakovu, len niekto za 15 rokov nedokaze vybudovat tu odbocku z mosta na Bosakovu.
Po príchode vlakov väčšina ide prvým busom, čo príde. V mojom prípade 196 o 6:25, a veru väčšina nastúpi tam. Takisto medzi 7:15 a 7:35 vidím, že 196 je full zo stanice, takže nie, väčšina nečaká na 50.
Pardon, neviem prečo som vychádzal z toho, že ráno je už teraz na oboch interval 20 min, preto som si myslel, že zmena intervalu 196 z 20 na 10 min by bola posilnenie o 100 %.
Je to trošku problematické práve kvôli tým business centrám pri Avione by sa 96 nemala moc osekávať. Už 15 min interval je v rannej špičke neatraktívny. Navyše, koľko ľudí reálne ide na 196? Vypisujeme tu všeličo, ale možno by bolo zbytočné posilňovať 196, ak väčšina ľudí čaká na linku 50.
Pe67