Takze co pozaduju? Zrusenie elektriciek? Obmedzenie rychlosti? Prerobenie celeho useku? Ci len pouzivaju frazu "Dunenie v bytoch pocujeme" a viac nepovedali?
Myslím, že slovo Slávik celý problém definuje dostatočne jasne. Takže nielen spevavý domovník v plytkom tunely ale aj iní nositelia tohto priezviska sú nositeľmi problémov.
Podľa mňa riešiš niečo, čo pre nikoho nie je problémom. Ani pre cestujúcich, ani pre dispečerov, ani pre vodičov, ani pre dielenských, ani pre iných účastníkov premávky. Je jedno, či je to tak ako to vymyslené, alebo tak ako to navrhuješ ty, stále bude doprava fungovať rovnako.
Dobrý večer všetkým.
Nedalo mi a dlho som rozmýšľal nad tým, že prečo nemôže byť poriadok v tom číslovaní vozidiel?
Ako som čítal nižšie tie príspevky, tak ja, rozumiem tomu tak, že medzi autobusmi a trolejbusmi/električkami, je voľná rada 4XXX a 5XXX pre BID BK. Dopravný podnik je samostatná bojová jednotka, tak nech sa medzi neho nepletie niekto iný. Ak sa pletiem ja, vopred sa ospravedlňujem.
Ja by som to videl asi takto, pre poriadok.
Električky= 1000-1999
Trolejbusy=2000-2999
Autobusy:
8,5m-11,5m = 3000-3999 ( aj tak je kategória MIDI v hojnom počte v rade 3XXX ) tak, načo to meniť!
12m = 4000-4999
18m - 19,5m = 5000-5999
Ako ste písali nižšie, tie autobusy tu budú ešte dlho a ak by Dopravný podnik aj napriek tomu pristúpil k prečíslovaniu, stačí vymeniť len prvú číslicu. Pri 12m jedno až dve čísla. Najstaršie vozidlá nech dožijú so staršími číslami.
Rady 6XXX až 9XXX nech sú určené pre súkromných dopravcov.
Na záver, len toľko, že ja naozaj vítam, že už sa nebude rozlišovať vozovňe ale nikde nie je striktne dané, že kĺbové vozidlo je 3, veď to môže byť aj 5 a 8 .
Kto dá mínusko bez toho aby porozmýšľal, je pre mňa detinskými, úbohý a rovno môže toho človeka poslať do p...! Nie je to etické ale je to vlastne urážka. Buďme k sebe ľudský a zbierajme viac podnetov, keď to zmysel dáva.
Osky