Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #233378:
Dunenie v hlavach nepocuju?
Reply on: TeBeCe #233378:
Takze co pozaduju? Zrusenie elektriciek? Obmedzenie rychlosti? Prerobenie celeho useku? Ci len pouzivaju frazu "Dunenie v bytoch pocujeme" a viac nepovedali?
Reply on: TeBeCe #233378:
Najlepšie na tom je, že autor kampane býva až na Janotovej. 😂
Reply on: Public Transport #233374:
Určite to tak bolo v roku 1982 u vodičov/vodičiek električiek. 😃
Môžem potvrdiť.
Reply on: Public Transport #233374:
Niekto objavil Ameriku v roku 2020? V r.1993 som nastúpil k E, už vtedy to tak bolo. Aj dávno predtým ešte ako dzecko som si to všímal.
Reply on: Public Transport #233374:
Možnosť B je správna.
Električkári sa tak zdravia od nepamäti, my sme to od nich okukali. 😁
Public Transport

Public Transport

To je nejaká novinka, že sa vodiči zdravia smerovkami alebo som si to nevšimol a je to už dlhšie?
Reply on: 3pa3ck3 #233372:
Už dávnejšie som si všimol, že ak v internetovej komunikácii nie je text ocápaný smajlíkmi, ľudia vtip nepochopia.
Reply on: S499.1023 #233368:
Korelácia automaticky neznamená kauzálny vzťah...
Reply on: Salomon #233364:
Vo všeobecnosti platí že najlepší spôsob ako dostať mínusky je vyplakávať nad mínuskami.
Reply on: zakaznik #233369:
Smutne. Inak najprv som myslel, ze ide o Brana M.
Reply on: BigMac #233346:
Myslím, že slovo Slávik celý problém definuje dostatočne jasne. Takže nielen spevavý domovník v plytkom tunely ale aj iní nositelia tohto priezviska sú nositeľmi problémov.
Reply on: Salomon #233364:
Podľa mňa je viac detinský a úbohý ten, koho uráža nejaké červené matematické znamienko na svojom príspevku. Ale každý sme nejaký.
Reply on: Salomon #233364:
Podľa mňa riešiš niečo, čo pre nikoho nie je problémom. Ani pre cestujúcich, ani pre dispečerov, ani pre vodičov, ani pre dielenských, ani pre iných účastníkov premávky. Je jedno, či je to tak ako to vymyslené, alebo tak ako to navrhuješ ty, stále bude doprava fungovať rovnako.
Reply on: Salomon #233364:
Aký má tvoj návrh prínos pre cestujúcich a kvalitu obsluhy vyjadrený na jednotku finančného nákladu?
Dobrý večer všetkým.
Nedalo mi a dlho som rozmýšľal nad tým, že prečo nemôže byť poriadok v tom číslovaní vozidiel?
Ako som čítal nižšie tie príspevky, tak ja, rozumiem tomu tak, že medzi autobusmi a trolejbusmi/električkami, je voľná rada 4XXX a 5XXX pre BID BK. Dopravný podnik je samostatná bojová jednotka, tak nech sa medzi neho nepletie niekto iný. Ak sa pletiem ja, vopred sa ospravedlňujem.
Ja by som to videl asi takto, pre poriadok.
Električky= 1000-1999
Trolejbusy=2000-2999
Autobusy:
8,5m-11,5m = 3000-3999 ( aj tak je kategória MIDI v hojnom počte v rade 3XXX ) tak, načo to meniť!
12m = 4000-4999
18m - 19,5m = 5000-5999
Ako ste písali nižšie, tie autobusy tu budú ešte dlho a ak by Dopravný podnik aj napriek tomu pristúpil k prečíslovaniu, stačí vymeniť len prvú číslicu. Pri 12m jedno až dve čísla. Najstaršie vozidlá nech dožijú so staršími číslami.
Rady 6XXX až 9XXX nech sú určené pre súkromných dopravcov.
Na záver, len toľko, že ja naozaj vítam, že už sa nebude rozlišovať vozovňe ale nikde nie je striktne dané, že kĺbové vozidlo je 3, veď to môže byť aj 5 a 8 😂.
Kto dá mínusko bez toho aby porozmýšľal, je pre mňa detinskými, úbohý a rovno môže toho človeka poslať do p...! Nie je to etické ale je to vlastne urážka. Buďme k sebe ľudský a zbierajme viac podnetov, keď to zmysel dáva. 😉
Reply on: Ike #233362:
Bolo to úplne z dôvodu obsednosti električky, nezmestili sa ľudia. Prišla prepchatá S60ka a S70ka, zmeškaná S50ka a EC z Prahy.
Reply on: Joyki #233360:
Je potrebné zvážiť charakter pešieho presunu od vlaku po nástupište električky. Jedna vec je dĺžka vlaku, druhá je rýchlosť chôdze cestujúcich. Ak ti prídu dva vlaky s rozdielom 5 minút, môže sa Ti stať, že na električkové nástupište príde nekonečiaci prúd cestujúcich v dvojrade až trojrade idúcich ako mravčeky. Ak by mal vodič čakať na všetkých, tak sa možno z nástupištia ani nepohne. Preto musí v určitý moment spraviť rozhodnutie a tento prúd cestujúcich rozseknúť (zatvorením dverí). Tým časť cestujúcich zostane "nepobratá" na nástupišti, no nie úplne z dôvodu obsednosti električky. Je to voči dobiehajúcim cestujúcim protizákaznícke, ale zato je to veľmi prozákaznícke pre ostatných cestujúcich vo vozidle a na iných zastávkach na trase linky. Doprava je niekedy (alebo vždy?) o kompromisoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.