Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #233342:
Ja by som povedal, že prísne vzaté ešus je tiež súprava, každé vozidlo je samostatné, má svoje číslo a dajú sa medzi jednotlivými súpravami prehadzovať. Alebo nie?
Reply on: 810zssk #233340:
Nakoniec aj ZSSK pullpully sú, na rozdiel od Jánošíkových Ešusov, klasické súpravy.
Reply on: ufo #233334:
Tak máš aj klasicky napájané S-Bahny s Oberleitungom, kde jazdia výhradne dedikované ucelené jednotky (Mníchov, Stuttgart) a k tomu hybridný Hamburg, kde je časť S-Bahnu Stromschiene a časť Oberleitung.
Reply on: S499.1023 #233339:
Ano. Drazdany az tak nepoznam, nevedel som ze to tam na Skach jazdi.
Reply on: 810zssk #233317:
Domnievam sa, že aj typická drážďanská súprava S-Bahnu vo forme loko + x poschoďákov + riadiaci vozeň je absolútne klasická súprava.
Reply on: gejza #233314:
S dopravcom.
A dopravca, zastúpený nejakým antiodevelopkárskym Gejzom, by mu odpovedal v duchu najlepších slovenských tradícií: "Nie sme povinní".
Reply on: ufo #233310:
To je ale rozhodne to nie je pravidlom.
Reply on: 3pa3ck3 #233308:
Čo si predstavuješ pod klasickou súpravou?
Teraz pozeram sankcie a prekvapilo ma ze nie je ziadna sankcia za nedodrzanie pripoja.
Reply on: Majo #233325:
Tak to je logické, že prevádzka s treťou koľajou nebude klasická železničná prevádzka.
Reply on: mathre #233331:
Od blaťákov.
Reply on: mathre #233331:
To už si aj ja dlhšie všímam, tiež nechápem.
Chlapci otázka. Prečo je toľko električiek, najmä 29/30T na predkoch aj bokoch zašpinených od nejakej malty alebo čo to na sebe majú? Vie sa nejaký dôvod?
Reply on: Ike #233324:
To bola "rečnícka" otázka, ktorou som chcel toho, komu patrila odpoveď navodiť k tejto odpovedi. IČV reálne fakt zaujíma len šotoušstvo a podnik interne. ľudia sa stále riadia časom odchodov, resp časom, kedy a kde sa daná situácia stala = SL doteraz nemalo ičv a bezproblémov, dpb malo ičv, a mimo šotoušov v sťažnostiach zbytok aj tak identifikoval maximálne spoj.... Iba raz, som do skupiny (automaticky, neuvedomujúc si neznalosť ľudí) revízori v BA dal údaj "3ja, Malá scéna smer MSNP, 70/3, 1844"..... Musel som to následne zmazať keď sa zbehla diskusia 😃
Reply on: Valec #233326:
Tých servisných vozov bude viac, minimálne viem že boli tri pojazdné dielne (renaulty?)a minimálne jedna servisná ávia (čím nespochybňujem princíp, lebo stále je tých vozov minimum.
Reply on: Valec #233326:
Ešte som zabudol 3 električky, aké nemyslím že by si ich niekto plietol s autobusmi SL.
Reply on: Joyki #233315:
Trnava je nový región, preto má 400, a tým že má stovkové číslo sa jej zároveň prikladá na dôležitosti (ako krajskému mestu). Číslovanie od BA by navyše tak či tak nestačilo po koniec Tranvského kraja (niekde za Pieštanmi).
Súčasne číslovanie od BA bude končiť ba úrovni trate 116 a diaľnice R1, ďalej budú 400vky. Na Senicku a Skalicku 3xx, južný smer vystačí s číslami 6xx a 7xx.
Reply on: Mhr1 #233313:
Môžem ťa ubezpečiť, že ten šlendrián si uvedomuje, že v DPB existuje aj rada technologických vozidiel číslovaná 8xxx. Oprav(te) ak sa myslím, nachádza sa v nej:
- 5 autobusov autoškoly,
- 2 trolejbusy autoškoly
- 2 servisné LIAZky

Naproti tomu existuje X technologických vozidiel, ktoré majú čísla z inej rady (dispečerské, trolejové bežky), nemajú žiadne čísla (traťovácka Karosa, pluh, zametacie, dodávky na vysypanej košov), alebo im zostali pôvodné čísla (zimná hotovosť, Soka údržby električiek).

IČV slúžia okrem internej evidencie aj na dispečerské riadenie a žiadne z týchto vozidiel centrálny dispečing sledovať nebude, takže či im čísla zostanú, alebo sa zmenia ( už cez víkend som písal, že rada 1xxx bude pre minibus a špeciálne vozidlá) je pre potreby IDS BK úplne jedno.
Mimochodom, návrh tohto číslovania DPB videl a odsúhlasil ho, následkom čoho vznikol aj nový systém číslovania v ktorom sú už zaradené MANy a berlínske Solarisy.
Reply on: ufo #233310:
Berlín. S-Bahn je napájaný z tretej koľajnice a jazdia tam výhradne elektrické jednotky.
Reply on: fanatikmhd #233298:
"Ako doteraz podávali sťažnosti cestujúci pri prímestskej doprave?"

Tak isto ako cestujúci v MHD. Evidenčné číslo ignorujú. Pri identifikovaných podnetoch je 99 % vodítka čas odchodu, alebo čas vzniku situácie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.