Reply on: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
N/A
20: nezmenená, vybrané spoje by od zast. Mlynská končili na DNV - Mláka (12 m)
23: Lamač - Segnáre - Alexyho - Žatevná - Technické sklo - Bory Mall - Lamač (12 m)
30: Nové SND - Most SNP - ZOO - Segnáre - Lamač (10 m)
36: nezmenená, od zastávky Bory Mall: Bory Home - Technické sklo - OD Saratov - Alexyho (10 m)
37: nezmenená, zahustený interval, vybrané spoje na Strmé vŕšky (12 m)
63: nezmenená, vybrané spoje by končili v špičke na Trnavskom Mýte (18 m)
92: nezmenená
123: zrušená
130: pridané 2. poradie, premávka celý týždeň (10 m)