Reply on: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Ričard
Osobne by som ale radšej zachoval označenie 39* a nekončil na Trnavskom mýte, ale na Jelačičovej – s tým by mohlo súvisieť zrušenie linky 64. Tá by bola v úseku Trnavské mýto – Lovinského nahradená linkou 204, ktorá by už nemusela chodiť cez Kramáre v dôsledku možného posilnenia linky 32 po zatrolejovaní Mlynskej doliny. Linka 63 by mohla jednoducho na striedačku končiť pri Avione a na Súhvezdnej, netreba vymýšľať ďalšie číslo.
Ale toto sú všetko len teórie a nedeľné filozofovanie.
* „Mlynská dolina“ sa s „tridsaťdevina“ rýmuje lepšie ako s „tridsaťjednotka“.