Reply on: Ike #232921:
Ak si pozorne precitas prispevok ktorym ten flame zacal, zistis ze som hovoril o systeme zavedenom este za minuleho vedenia. Rozhodne nie o niecom co sa robilo pred Vianocami, kedy ste len v ramci tohto uz davno zle zavedeneho systemu doplnali dalsie hlasenia (od ktorych sa ta debata odvinula). Spominal som tam aj priklady ako prestup na Devin, ci letisko (to druhe uz medzi casom zrusene).Jedine co by sa dalo vztiahnut na sucasnost je ta posledna veta. Tam si stojim za tym ze lepsie by bolo spustat/rozsirovat to az ked sa to technicky bude dat robit poriadne.
810zssk
1. Všeobecné prestupy - To sú napr. tie prestupy na Devín, letisko, stanicu (a bárs čo iné). Tam by základom mala byť tá zastávka, ale s možnosťou vylúčiť z toho linky ktoré do daného cieľa sami idú (lebo to je dnes ten najväčší problém). Najvhodnejšie by bolo mať to definované podľa zastávky (kde sa vozidlo nachádza), ale s negatívnou podmienkou, že vozidlo nemá ďalej na trase uvedenú zastávku (napr. prestup na Devín by sa hlásil ak je zastávka Most SNP a v zozname nasledujúcich zastávok spoja nie je zast. Štrbská).
2. Prestupy týkajúce sa konkrétnej dvojice liniek (spravidla najmä pri výlukách - chceš napr. prestup na Borskej hlásiť v električkách, ale nie v 35). Tam by bolo najlepšie mať do definované priamo v "trase".
3. Odklon linky (ide iným smerom než zvyčajne) - opäť podľa mňa najlepšie nadefinovať do trasy.
4. Objekt v okolí danej zastávky - Toto je jediné okej tak ako to je, teda len podľa kódu aktuálnej zsatávky.
Pre vylúčenie nedorozumení, trasou rozumiem to čo je v starých PP pod 6kou.