Ked vieme nahrat zastavky ako Chatam Sofer, Sumracna alebo Odborarska tak, ze v busoch ich hlasi ako zastavky na znamenie a v elektrickach nie, nedalo by sa obdobne nahrat aj to hlasenie na Borskej?
Mozno by pre tento pripad stacila kombinacia zastavky a nastupista. Pri cieloch sa obavam, ze sa bude zabudat na dojazdy. Ale aj tak ma tesi, ze sa po rokoch zacali riesit aj tieto nedokonalosti.
Dobre uvažuješ, ale malo by to presne tie problémy, ktoré opisuješ. Ale aj to by sa dalo pri množstve manuálnej práce odstrániť. Čo by bol kľúčový problém sú aplikácie tretích strán a zastávkové tabule. Pritom najlepšie riešenie je úprava systému dodávateľom tak, aby sa tieto dve podmienky dali skĺbiť: ak zastávka = X AND cieľ = Y play xy.mp3
Nebolo by mozne aspon docasne zduplikovat kod zastavky? Zastavka s tym istym nazvom by mala dve ID hodnoty, jedno by malo hlasenie a druhe nie. Palubaky by s tym nemali mat problem, avsak neviem ako by sa spraval system na generovanie cestakov a ci by tu istu zastavku nevygeneroval 2x.
Nevyhodou by bolo zobrazovanie cestakov na inych weboch (asi aj DPB web), kde by sa ta ista zastavka pravdepodobne objavila 2x pod sebou, raz bez odchodov a raz s odchodmi.
Ak by to slo, podobne by sa dali vyriesit zastavky urcene len na nastup a na vystup pre L801.
Tu nejde o formálnu platnosť výrokovej logiky, tu ide o jej obsah, ktorý si formuloval takým spôsobom, aby vyznel, že v roku 2019 niekto spiatočnícky nahráva natvrdo oznamy. Informácia o prestupe je samostatný audio súbor a môže sa použiť k hociktorej zastávke, v budúcnosti ho môže vyvolať aj vodič. Systém je obmedzujúci, ale v rámci neho je snaha o najväčšiu flexibilitu.
V tejto odpovedi si vlastne potvrdil to co som pisal Napisal som ze hlasenie je bud parametrom zastavky, ALEBO dokonca v nej natvrdo nahrate v jej hlaseni. Ty tu pises ze je parametrom zastavky. Cize som mal pravdu. Dezinformacie, slamene panaky, rydzi hejt!
Ospravedlňujem sa, že to tak vyznelo. Správa sa to tak preto, lebo doplnkové hlásenia je možné viazať iba na zastávky (bez ohľadu na smer) alebo iba na cieľ. Cieľ sa ešte dá obísť, ako je to v prípade linky č. 4. Zastávka je komplikovanejšia a prinieslo by to väčšie škody ako úžitok. Kombinácia systému to neumožňuje. To, že je systém morálne zastaralý (aj keď požiadavka na túto funkcionalitu by imho bola relevantná aj v roku 1964) všetci vieme a pracuje sa na zlepšení. Tento rok by sa mali tie hlásenia komplet prekopať s heslom "menej je viac" a mala by sa zaviesť koncepcia, preto sa do čiastkových riešení neinvestuje príliš veľa času.
Čo sa týka Karlovky tak to boli dve vylučovacie možnosti. Buď žiadne hlásenia, alebo súčasný stav.
Osobne presmerovanim 92 a spojenim so 192 do celodennej linky (kvoli tej novej vystavbe a Bory Mall (pripadne aj miesto 123 potiahol okolo Bory Home). A keby sa toto urobilo, tak nasledne zrusit zopar menej dolezitych zastavok po ceste 21 aby sa zrychlila.
Problém je očividne v tom, že doplnkové hlásenie je parameter zastávky (alebo ešte horšie, natvrdo nahraté v súbore s hlásením zastávky) a nie parameter spoja. Toho je v celej sieti dosť veľa a spôsobuje to rad problémov. Sám som zažil zmätok u turistov keď im na Trnku v autobuse na letisko zahlásilo že majú prestúpiť na autobus na letisko (toto už našťastie odstránili, ale doteraz to je napr. na Moste SNP s prestupom na Devín a podobne).
Opäť raz niekto zobral dobrú ideu z iných miest, dok**vil ju a potom implementoval v Bratislave.
Nech s tými doplnkovými hláseniami radšej počkajú kým nebudú mať poriadny infosystém ktorý ich vie spracovávať normálnym spôsobom.
TomJ