Reply on: Valec #232919:
Tak vzhladom na to ze tie hlasenia sa implementovali davno predtym ako Ike prisiel do DPB, tak vnimat to ako osobny utok je naozaj uz prejavom nejakej paranoje ze doma o jednej rano z nudy vymyslam hejty na DPB.Stacilo napisat ze robime na zlepseni a hned by to bolo vnimane pozitivne. Na rozdiel od tohto urazeneho flamu kde sa vymyslela nezmyselna konstrukcia ako niekto ucelovo manipuluje vyroky v neprospech DPB (pricom ako pise Igor, napisal som dve rovnocenne mozne vysvetlenia a jedno z nich bolo naozaj spravne), ktory vyvola presny opak a zlu krv do buducna.
Each to their own...
810zssk
1. Všeobecné prestupy - To sú napr. tie prestupy na Devín, letisko, stanicu (a bárs čo iné). Tam by základom mala byť tá zastávka, ale s možnosťou vylúčiť z toho linky ktoré do daného cieľa sami idú (lebo to je dnes ten najväčší problém). Najvhodnejšie by bolo mať to definované podľa zastávky (kde sa vozidlo nachádza), ale s negatívnou podmienkou, že vozidlo nemá ďalej na trase uvedenú zastávku (napr. prestup na Devín by sa hlásil ak je zastávka Most SNP a v zozname nasledujúcich zastávok spoja nie je zast. Štrbská).
2. Prestupy týkajúce sa konkrétnej dvojice liniek (spravidla najmä pri výlukách - chceš napr. prestup na Borskej hlásiť v električkách, ale nie v 35). Tam by bolo najlepšie mať do definované priamo v "trase".
3. Odklon linky (ide iným smerom než zvyčajne) - opäť podľa mňa najlepšie nadefinovať do trasy.
4. Objekt v okolí danej zastávky - Toto je jediné okej tak ako to je, teda len podľa kódu aktuálnej zsatávky.
Pre vylúčenie nedorozumení, trasou rozumiem to čo je v starých PP pod 6kou.