Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #232850:
Píšem o tom, že predošlá 4-ka v trojcifernom fonte bola stále 4-kou, a táto je chybná aj zavadzajúca, čiže je to zmena k horšiemu. Jednociferné čísla sa lepšie indentifikujú, lebo sú jednociferné /a väčšie/, preto jednociferné čísla nespomínam, čiže ani zámenu 7 s 1.
Reply on: Joyki #232849:
Ako myslíš ten trojciferný font, tak tam je to bez presahu. Aj tak si ale odignoroval asi polovicu pixelov. Potom nemáš záruku, že si popletieš znak 1 so znakom 7, ktoré sú IMHO oveľa podobnejšie.
Reply on: zakaznik #232848:
Pozri sa zozadu na tú 4-ku z diaľky s nie perfektným zrakom, a potom sa ťa spýtam, kde si sa učil čítať 4 bez preškrtnutou priamkou.
Reply on: Joyki #232845:
To kde si sa učil čítať 1 s takým veľkým zobákom? 🤔
Ja s číslami problém nemám, ale nesmierne ma zaujalo písmeno A v hornom riadku bočných displejov 🙂
Reply on: Joyki #232840:
Mne sa mýlia 6-8 a ich kombinácia s 9. Otrasné niečo.
Reply on: Ike #232841:
Lenže vpredu sú číslovky väčšie, tak človek má väčšiu šancu ich rozoznat.
Ja som skoro naskočil na 204, lebo zozadu to fakt vyzerá ako 201 - tam teda na 4-ke priamku nič nepresiahlo, ani jedna bodka.
Reply on: Joyki #232840:
Nie si sám, je to zmena k horšiemu.
Milá skúsenosť akurát teraz
Vozidlo linky 84 malo plánovaný odchod resp meškalo minútu a prišla za ním 20ka ktorej vodič párkrát zatrúbil jemne a umožnili prestup aj keď 84 už sa pohla ale zastavila a počkala na dôchodcov 🙂 aj keď je to maličkosť poteší to...
Reply on: Joyki #232840:
Znaky čísla linky sú predsa na všetkých tabuliach rovnaké.
Len mne sa mýlia Roboto číslovka 4 s 1-kou? Hlavne ide o bočné a zadné transparenty. Vhodnejšie by bolo potiahnuť čiarku cez priamku tak, ako 4 v tomto formáte naozaj má byť - ako aj tu.
Reply on: Miro #232838:
Nepreraďovalo to trhane vo svojej podstate. Trhalo to, keď starí psi, vycvičení nesynchronizovaným manuálom na 706 RTO, chceli prevodovke "pomáhať.
Ako dieťa školou povinné som zažil prvé ŠM 11 a dodnes si spomínam, ako trhane to preraďovalo. Niektorí vodiči radili radšej "manuálne" pomocou tlačidiel I a II.
Reply on: Ike #232833:
1) ŠM11
2) ŠM11, Ikarus 280 pár kusov, B731, C744
3) Tam hrá úlohu najmä donedávna výrazne vyššia spotreba vozidiel s automatom a drahšia údržba automatu. Okrem toho pri frekvancii radenia mimo mesto neprináša automat nejaké zásadné zvýšenie komfortu vodiča.
Reply on: Ike #232833:
1) Ak sa nemýlim, tak Karosa ŠM 11 bol prvý autobus s dvojstupňovou Pragou, potom nejaké série Ikarusov 280 taktiež s Pragou a potom B731.

2) Viď odpoveď 1)
Reply on: Ike #232833:
3) Dnes už je to asi jedno, aj dialkače sa robia automaty. Ak je dobre vyladený automat tak nie je o čom. Čo sa spotreby týka a aj jazdných vlastností.
Ahojte, ja mám iba pár otázok zo zaujimavosti:
1) ktoré bolo prvé vozidlo s automatickou prevodovkou v MHD v Bratislave?
2) ktoré boli sériovo dodané vozidla s automatom? ŠMky?
3) je cenový rozdiel medzi manuálom a automatom tak veľký že sa dialkacom oplatí dávať manuál, alebo sú tam iné výhody?

Diki 🙂
Reply on: MatejBA #232801:
Chvalabohu, že metro nemáme. Snívať o metre, keď nevieme ani električky udržiavať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.