Cestovný poriadok linky 201 434(SAD DS), ktorá nahradí linku Slovak Lines do Gabčíkova 102 413: http://www.trstenanaostrove.sk/evt_file.php?file=657
Linku 102 414 do Blatnej na Ostrove nahradí existujúca linka 201 404, na ktorej takmer všetky spoje budú zachádzať do obcí Blatná n. Ostrove, Trnávka a Macov.
https://www.sadds.sk/files/zmeny/201404.pdf
Linku 102 414 do Blatnej na Ostrove nahradí existujúca linka 201 404, na ktorej takmer všetky spoje budú zachádzať do obcí Blatná n. Ostrove, Trnávka a Macov.
https://www.sadds.sk/files/zmeny/201404.pdf
Ike
"(4) Dočasná zmena úpravy cestnej premávky sa vyznačuje vodorovnými dopravnými značkami (č. V 1a až V 17) v oranžovej farbe v retroreflexnej úprave.
(5) Dočasná vodorovná dopravná značka je retroreflexná vodorovná dopravná značka oranžovej farby aplikovaná na účely prechodného vedenia dopravy pri dočasnej zmene organizácie miestnej úpravy cestnej premávky; je nadradená trvalej vodorovnej dopravnej značke."
Toto sú zároveň jediné ustanovenia vo vyhláśke, ktorých predmetom je vodorovné dopravné značenie žltej farby. V zákone č. 8/2009 Z. z. sa nespomína.
Nikde nie je uvedené, že aplikácia žltého dopravného značenia sa týka stavu komunikácie. Práve naopak, teleologický prístup predpokladá, že oranžová sa použije tam, kde by vodič mohol mať pochybnosti, z dôvodu dočasnej úpravy organizácie dopravy, ktoré značenie sa ho týka.
To, že diaľnica je vo výstavbe a preto tam dáme oranžové čiary (podobne ako na fungl nové preložky v okolí BA pri výstavbe D4R7) je len výmysel dopravných inžinierov a policajtov, čo svedčí o ich odbornej úrovni a zdravom úsudku. Pretože dnes síce na D1 BA - TT s výnimkou okolia výjazdu Senec-východ nemáme ani meter bielej čiary, zato ale máme tri rôzne verzie oranžových čiar, ktoré sú riadne mätúce. Takže tá biela čiara by sa celkom hodila. Značenie má zjednodušovať jazdu a byť intuitívne a nie technokraticky navrhnuté s mylnými predpokladmi.