Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pamätáte sa, ako sme na Slovensku kedysi prerábali Karosy na pohon CNG?
https://imhd.sk/transport/diskusna-tema/12/Vseobecna-diskusia?dfpi=5066#5066
Reply on: david1 #232469:
Keď môžu Kaliňákovu trojprúdovkú rýchlokvasku medzi BA - TT volať diaľnicou, tak môže byť aj BUS pruh na nájazdoch na Prístavný most.
Reply on: Andy #232470:
Magistrát už toho naplánoval..
Možu ho urobiť max.na Apolle či SNP.
Chyba bola , že Apollo postavili v rámci šetrenia taký úzky.
Reply on: Andy #232470:
Kde nájdem ten zoznam? Vďaka.
Reply on: david1 #232469:
Magistrát v zozname plánovaných BUS pruhov do roku 2021 uviedol aj Prístavný most. Tiež som sa divil, keď som to tam zbadal.
Reply on: N/A #232467:
Prístavný most je dialničný a tam bus pruh určite nebude.
Reply on: 3pa3ck3 #232454:
Vsetko sa da na 1 prestup aj bez centralneho prestupoveho bodu.
Reply on: 810zssk #232462:
Jeden autobus raz za cca 6-7 minút v každom smere predstavuje pre most hádam menšiu záťaž než keby tam bol ďalší regulérny pruh plný áut a kamiónov. Takže pri troche snahy by ten buspruh mohol byť reálny.
Reply on: 810zssk #232462:
Tam bude zakázaná jazda dvoch nákladných vlakov naraz. Osobný s nákladným sa tam stretnúť môžu. Ale je to nelogické, keď mostné konštrukcie sú nezávislé.
Tam sa skôr nikomu nechce vydať po olenie na tretí pruh, lebo tam nikdy nebol.
Keď sa tam doteraz mohli stretnúť napr. dva 2500 tonové vlaky, koľko by na tom moste muselo byť áut.
Reply on: 810zssk #232462:
Tak ono mam pocit, ze to v poslednej dobe ide brutalne dole vodou s kvalitou vodicov. Najprv ten fesak, co nepoznal zips v Karlovke pocas rekonstrukcie a skoro sme sa nabrali, a dnes zas fesak na X5 co na Molecke (na krizovatke s Devinom) isiel regulerne na cervenu a slusne obmedzil auta odbacajuce k Devinu 🙂
Reply on: 810zssk #232462:
Práve na to som si teraz spomenul, že kvôli statike to nejde, presne ako hovoríš kvôli ŽSR.
Reply on: Petto #232461:
Napriklad usek na videu, pre 65-ku, Pristavny most, teoreticky Šancová, tam skôr neviem či je to krajnica, alebo zaprataný jazdný pruh.
Reply on: N/A #232460:
Keby na Prístavnom moste bolo možné zriadiť tretí pruh, už tam je. Ale možné to nie je kvôli statike mosta (pár dní dozadu tam dokonca ŽSR boli nútené zakázať jazdu dvoch vlakov naraz).
Reply on: N/A #232460:
Napriklad ? 🙂
Reply on: Miro #232458:
Myslím že krajnice už dávno mohli slúžiť ako BUS pruhy na mnohých komunikáciach.
Reply on: 3pa3ck3 #232454:
Da sa to spravit tak aby sa vsetky zmysluplne elektrickove relacie dali zvladnut na jeden prestup, aj ked to nebude v jednom spolocnom uzle.
Reply on: Joyki #232456:
Pri L3 som nenavrhoval vetvenie, ale bola to alternatíva podľa toho, či by do Petržalky jazdila L1 alebo L3
Reply on: 3pa3ck3 #232454:
No ak L9 dajú cez Obchodnú a ďalej smer tunel, a L3 cez Špitálsku smer Petržalka, tak Námestiu SNP zostane len L1.

Takto bude možné prestúpiť v uzle, aj na L4 cez Kamenné nám.

Akurát nerozumiem tomu NĽŠ pri L3 - vetvenie by bolo zbytočné, keď pôjde L7 v dnešnej podobe po račianskej radiále, a L4 cez NĽŠ z mesta.
Reply on: juraj76 #232453:
4 zatiaľ pôjde po Kútiky, kým neotvoria trať v Dúbravke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.