vies Andy, len rozdiel je v tom, ze ak si vzadu na zadnom vozni, mozes spadnut akurat na zem, obit si kolena, maximalne si vybit zuby o spriahadlo. Ale logika - vozit sa medzi električkami??? To neni normalne. Vo Viedni maju (mali ked som tam naposledy bol) medzi elinami v suprave este taku tabulku s preciarknutym clovekom (akoze zakaz vstupu), ktora vsak okrem toho aj plni ten ucel, ze sa tam vobec neda napchat.
A videl som uz aj take ze na kolieskovych korculiach chyteny za trolejbus dole Palisadmi!
No super. Inak ja keby uz som sa silou mocou chcel vyvazat na kuplovacke, tak si lofnem na zadnu kuplovacku B vagona, kde som relativne v bezpecii tzn. ked sa zyebem odtial, tak ma to aspon neposroti.
Inak som si spomenul... asi 5 rokov dozadu som sa viezol BAMBUSom na 34ke. Dole Prazskou sa na nas zozadu (sedel som na balkone, takze som mal prehlad) nalepili dve decka na korculiach. Asi im zivot nebol mily, alebo co, aj ked napokon sa pustili a chvalabohu sa im nic nestalo. Za nami ale isiel vodic IGK, ktory zastal a potom im dobre vynadal... snad sa poucili.
prave v Jihomoravskom večerníku ČT že nejaký chlapec (vek som nepostrehol) sa vozil na spriahadle supravy T3. Pri prejazde elektricky cez zeleznicu!!! spadol pod kolesa zadneho voza. Vysledok: mrtvy na mieste. Ironiou je, ze policia uz obvinila vodicku elektricky z verejneho ohrozenia!
K Tvojej kritike vikendovej 20,21..napadlo Ta, ze spominany preklad ludom v DNV moze prave vyhovovat, a nie je nahodny? V smere do mesta maju aj obyvatelia starej DNV (Opletalovej) moznost rychlo sa dostat do mesta s rychlym prestupom na 21..a v sidlisku, mas pravdu, ze 20,21 idu odlisnym smerom a teda malokto pojde cez vikend do mesta cez Dubravku aj keby boli 10-10..A ked niekto ide zo starej DNV nakupovat do sidliska..ide z domu na konkretny odchod 20 (uz lahsie zapamatatelny, resp. +2min v niektorych casoch, to ma netrapi..)..a vracia sa podla toho, kedy nakupi, teda preklad smerom na Istrijsku je cca pol na pol..A nemyslim, ze mladi zo sidliska pojdu na nakupy do VW,ci na Opletalovu..Mozno odlisny nazor,ale z prostredia..
Tak sa po dlhooom case opat hlasim z Prahy.Ako vidim prerobili ste stranku.Pekne Asi to tu uz prebehlo ale v Prahe sa pred nedavnom otvarala elektrickova trat na Barrandov.Je fakt pekna.Fotecky z nej su tu http://metro.dnsalias.org/tram/zajimavosti/Barrandov2/Barrandov2.htm
Po dohode s ČD bude cezhraničná doprava v úseku Kúty - Břeclav (ČD) zahrnutá do systému Brnenskej integrovanej dopravy, čím vznikli nové priame spojenia do Brna, Tišnova a Žďáru nad Sázavou;
To urcite nariadil niekto, kto sa vlakom vobec nevozi. Nenavidim ked o veciach rozhoduju ludia, ktory s nimi nic nemaju spolocne! Napr. aj vyklopne vetraky...
Obávam sa, že vozidlo MHD s klimatizovaným salónom pre cestujúcich je dosť zriedkavé aj v EU.
Vyklápacie okná tu boli už dávno pred šukafónmi - "poschoďáky" Bap/Bmo/Btmo z NDR, T2 a ďalšie. Lenže tie okná sa dali vyklopiť úplne. A dali sa úplne vyklopiť aj na tom šukafóne. Akurát práve pri nejakej TBZ to okno nejakého momota praštilo po hlave, tak nariadil tie neprekonateľné dorazy.
I.
Skor mam dojem, ze EU si jaksi neuvedomila, ze mozu v Europe existovat staty, ktore MHD nemaju chladene ucinnou klimatizaciou, ale prachsprostym otvaranim okien. A urcite v Bruseli nepocitali s otazkou, ako uchladit a uvetrat maly priestor, kde sa natlacilo 6-8 ludi na m2, pretoze u nich proste tie autobusy natolko narvane nechodia.
Ale zas na druhej strane, pozor, nase "sukafony" - motorove vlaky radu 810 (Baafx) mali vyklopne okna uz okolo roku 1980
toho k.k.ta co vymyslel ten predpis o tych vyklopnych oknach by som zavesil za gule dakam, alebo aspon napchal do neakeho narvateho vozidla s vyklopnymi vetrakmi, nech tam umrie teplom... urcite sa vozi jedine v klimatizovanom gumokole... a je mi jedno ci je z EU alebo z Afganistanu... Myslim ze skodlivych nasledkov na zdravi v dosledku prehriatia vo vozidle nasledkom blbeho vetrania vo vozidle sa vyskytuje v praxi daleko viacej ako neakych urazov sposobenych vystrkavanim koncatin z posuvnych vetrakov...
Vsetky EC vlaky do Nemecka zrusili mena, bo Nemci nechceli. Tak v novom cestovnom poriadku Ceskych drah najdete vsetky IC a EC cisiel 15x a 17x bez mena. Az do 13.12. sa este volaju menami, od 14.12. zaniknu tieto mena vlakov:
IC 150/151 Karlstejn (Praha-Cheb-Norimberg)
IC 152/153 Egrensis (Praha-Cheb-Norimberg)
EC 170/171 Hungaria (Budapest-Bratislava-Praha-Berlin)
EC 172/173 Vindobona (Vieden-Praha-Berlin-Hamburg)
EC 174/175 Alois Negrelli (Praha-Berlin-Hamburg-Aarhus)
EC 176/177 Porta Bohemica (Praha-Berlin-Hamburg)
EC 178/179 Carl-Maria von Weber (Praha-Berlin-Hamburg-Westerland)
Takze tieto vlaky budu mat uz len cisla, staroslavne nazvy Vindobona a Hungaria sa stanu minulostou... Vid tiez diskusia na K-reporte "Nazvy Sp, R, Ex, IC, EC vlaku".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dupe
Tych nazvov je fakt skoda. Hungaria a Vindobona su klasika. Este sa nakoniec dockame ze strati meno aj Slovenska strela :-((