Reply on: fobust #23155:
K Tvojej kritike vikendovej 20,21..napadlo Ta, ze spominany preklad ludom v DNV moze prave vyhovovat, a nie je nahodny? V smere do mesta maju aj obyvatelia starej DNV (Opletalovej) moznost rychlo sa dostat do mesta s rychlym prestupom na 21..a v sidlisku, mas pravdu, ze 20,21 idu odlisnym smerom a teda malokto pojde cez vikend do mesta cez Dubravku aj keby boli 10-10..A ked niekto ide zo starej DNV nakupovat do sidliska..ide z domu na konkretny odchod 20 (uz lahsie zapamatatelny, resp. +2min v niektorych casoch, to ma netrapi..)..a vracia sa podla toho, kedy nakupi, teda preklad smerom na Istrijsku je cca pol na pol..A nemyslim, ze mladi zo sidliska pojdu na nakupy do VW,ci na Opletalovu..Mozno odlisny nazor,ale z prostredia..
Papyr
IC 150/151 Karlstejn (Praha-Cheb-Norimberg)
IC 152/153 Egrensis (Praha-Cheb-Norimberg)
EC 170/171 Hungaria (Budapest-Bratislava-Praha-Berlin)
EC 172/173 Vindobona (Vieden-Praha-Berlin-Hamburg)
EC 174/175 Alois Negrelli (Praha-Berlin-Hamburg-Aarhus)
EC 176/177 Porta Bohemica (Praha-Berlin-Hamburg)
EC 178/179 Carl-Maria von Weber (Praha-Berlin-Hamburg-Westerland)
Takze tieto vlaky budu mat uz len cisla, staroslavne nazvy Vindobona a Hungaria sa stanu minulostou... Vid tiez diskusia na K-reporte "Nazvy Sp, R, Ex, IC, EC vlaku".