Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #23155:
K Tvojej kritike vikendovej 20,21..napadlo Ta, ze spominany preklad ludom v DNV moze prave vyhovovat, a nie je nahodny? V smere do mesta maju aj obyvatelia starej DNV (Opletalovej) moznost rychlo sa dostat do mesta s rychlym prestupom na 21..a v sidlisku, mas pravdu, ze 20,21 idu odlisnym smerom a teda malokto pojde cez vikend do mesta cez Dubravku aj keby boli 10-10..A ked niekto ide zo starej DNV nakupovat do sidliska..ide z domu na konkretny odchod 20 (uz lahsie zapamatatelny, resp. +2min v niektorych casoch, to ma netrapi..)..a vracia sa podla toho, kedy nakupi, teda preklad smerom na Istrijsku je cca pol na pol..A nemyslim, ze mladi zo sidliska pojdu na nakupy do VW,ci na Opletalovu..Mozno odlisny nazor,ale z prostredia..
Tak sa po dlhooom case opat hlasim z Prahy.Ako vidim prerobili ste stranku.Pekne 🙂 Asi to tu uz prebehlo ale v Prahe sa pred nedavnom otvarala elektrickova trat na Barrandov.Je fakt pekna.Fotecky z nej su tu
http://metro.dnsalias.org/tram/zajimavosti/Barrandov2/Barrandov2.htm
Toto je zaujimave ->

Trať 110 Bratislava ? Kúty ? (Břeclav ČD)

Po dohode s ČD bude cezhraničná doprava v úseku Kúty - Břeclav (ČD) zahrnutá do systému Brnenskej integrovanej dopravy, čím vznikli nové priame spojenia do Brna, Tišnova a Žďáru nad Sázavou;
Reply on: S499.1023 #23245:


Ale ved Strela dlhe roky chodila z Bratislavy 5:55, takze podla mna je jej vratenie na tento cas len dobre. Skoda ze spat chodi o 1 a pol hodiny skor 😞
Reply on: S499.1023 #23245:
Tak dneska oslavime tvoj koniec na nej. Idem ti oproti do Salingradu. Kua ak ten Mengele niekde lahne, tak mam ...
Reply on: S499.1023 #23245:

Vobec sa ti necudujem. S tymi zeleznicami to ude niekam dolu niecim...
Reply on: Dupe #23243:
Mne stačí, že Strela od nedele stráca svoju časovú polohu a tým sa pre mňa stáva absolútne nepoužiteľnou a ostávam odkázaný na IGK.
I.
Reply on: Papyr #23238:

To urcite nariadil niekto, kto sa vlakom vobec nevozi. Nenavidim ked o veciach rozhoduju ludia, ktory s nimi nic nemaju spolocne! Napr. aj vyklopne vetraky... 😞
Reply on: Papyr #23238:


Tych nazvov je fakt skoda. Hungaria a Vindobona su klasika. Este sa nakoniec dockame ze strati meno aj Slovenska strela :-((
Reply on: Papyr #23241:
Obávam sa, že vozidlo MHD s klimatizovaným salónom pre cestujúcich je dosť zriedkavé aj v EU.
Vyklápacie okná tu boli už dávno pred šukafónmi - "poschoďáky" Bap/Bmo/Btmo z NDR, T2 a ďalšie. Lenže tie okná sa dali vyklopiť úplne. A dali sa úplne vyklopiť aj na tom šukafóne. Akurát práve pri nejakej TBZ to okno nejakého momota praštilo po hlave, tak nariadil tie neprekonateľné dorazy.
I.
Reply on: si #23240:
Skor mam dojem, ze EU si jaksi neuvedomila, ze mozu v Europe existovat staty, ktore MHD nemaju chladene ucinnou klimatizaciou, ale prachsprostym otvaranim okien. A urcite v Bruseli nepocitali s otazkou, ako uchladit a uvetrat maly priestor, kde sa natlacilo 6-8 ludi na m2, pretoze u nich proste tie autobusy natolko narvane nechodia.

Ale zas na druhej strane, pozor, nase "sukafony" - motorove vlaky radu 810 (Baafx) mali vyklopne okna uz okolo roku 1980 🙂
Reply on: Papyr #23237:
toho k.k.ta co vymyslel ten predpis o tych vyklopnych oknach by som zavesil za gule dakam, alebo aspon napchal do neakeho narvateho vozidla s vyklopnymi vetrakmi, nech tam umrie teplom... urcite sa vozi jedine v klimatizovanom gumokole... a je mi jedno ci je z EU alebo z Afganistanu... Myslim ze skodlivych nasledkov na zdravi v dosledku prehriatia vo vozidle nasledkom blbeho vetrania vo vozidle sa vyskytuje v praxi daleko viacej ako neakych urazov sposobenych vystrkavanim koncatin z posuvnych vetrakov...
Reply on: Sarko #23215:
Gerlach ma tieto vozne uz cca pol roka
Reply on: Esicko #23216:
Vsetky EC vlaky do Nemecka zrusili mena, bo Nemci nechceli. Tak v novom cestovnom poriadku Ceskych drah najdete vsetky IC a EC cisiel 15x a 17x bez mena. Az do 13.12. sa este volaju menami, od 14.12. zaniknu tieto mena vlakov:

IC 150/151 Karlstejn (Praha-Cheb-Norimberg)
IC 152/153 Egrensis (Praha-Cheb-Norimberg)
EC 170/171 Hungaria (Budapest-Bratislava-Praha-Berlin)
EC 172/173 Vindobona (Vieden-Praha-Berlin-Hamburg)
EC 174/175 Alois Negrelli (Praha-Berlin-Hamburg-Aarhus)
EC 176/177 Porta Bohemica (Praha-Berlin-Hamburg)
EC 178/179 Carl-Maria von Weber (Praha-Berlin-Hamburg-Westerland)

Takze tieto vlaky budu mat uz len cisla, staroslavne nazvy Vindobona a Hungaria sa stanu minulostou... Vid tiez diskusia na K-reporte "Nazvy Sp, R, Ex, IC, EC vlaku".
Reply on: fobust #23224:
Pokial mas na mysli sposob otvarania okien, tak vyklopne okna su standard pozadovany EU (aby sa nedali vystrkovat ruky a ine udy von z vozidla) a vsetky vozy vyvinute po istom datume to musia mat. Ak si myslel stresne vetraky, tak tie ma vyklopne i Karosa, ba i T3, ked sa nemylim.
Reply on: novacik #23234:

Mimochodom, ake je rozsirenie a prevysenie v obluku z Mostovej na Jesenskeho a opacne?
Apropo preferencia v Dubravke:
Vcera som tade isiel tramvajou a akosi sme stali na vsetkych svetelnych krizovatkach, dokonca aj voz oproti stal a cakal. V obidoch pripadoch. Tak aka preferencia???
Reply on: Miki #23219:
Áno, je to úplne legálne a oficiálne povolené.
Fobust: lenze ta zastavka nie je na znamenie. Normalna stala. Odkial mam vediet ze som na zastavke, ked nezastal. Navyse, na displeji ta zastavka stale svietila, hoci som uz stal a zvonil. Jednoducho ju odignoroval a zastal na dalsej, kde vsetci vystupili.
D3k0 : Ospravedlnujem sa, za to, ze sa na nasich strankach objavili Cestovne poriadky linkovane z vasej stranky. Sposobil to fakt, ze som tam hodil link, co bol na dpb.sk a neskor som si to neprekontroloval, ako to vyzera. Momentalnne je tam uz link na dpb. Takze este raz sorry.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.