Reply on: Ike #231819:
Myslím že sa hovorilo o 6, alebo 7 výrobcoch ktorí sa vedia zapojiť do súčasného bratislavského tendra na autobusy. To nie je málo. Veľkosť trhu je v pohode, len sa tu doteraz všetko šilo na mieru dvom-trom výrobcom - to ale neznamená že iní neexistujú, len sa nemali potrebu zapájať do balkánskych akožesúťaží. Ak to skutočne otvoríme, výrobca na koni nie je, čo napokon dokazuje aj nervozita SORky.Čo sa súťaží na dopravcov týka, zavísi ako reálne otvorená tá súťaž bude. V ZADe sa môžu dohadovať na čom chcú, stále sú tu firmy mimo ZADu. Rozhodne nemám pocit že by všetci európski dopravcovia boli v ZADe. Či aj po 15 rokoch stále žijeme v tom že trh je od Čiernej nad Tisou po Kúty? Napríklad už len pre rôzne rakúske dopravné firmy to môže byť zaujímavá zakázka, nehovoriac o veľkých európskych hráčoch. Otázka je nakoľko férová súťaž to bude. Z BSK boli dobré signály, ale tým ako si dávajú na čas začínam mať pochybnosti či bude mať šancu niekto iný ako SL.
gejza