Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #230841:
Je tam všade dopyt z bočných smerov. Ráno a aj poobede logicky tam bude čakať z boku vždy dáke auto. Čiže v priamom smere nie je zelená vlna ako kedysi, len nastavený min.čas pre zelený signál. Niekedy prejdeš na zelenú cez všetky no väčšinou nie.
No busy ju aj tak nestíhali pre zastávky.
Podobne je to naprd aj na nových križovatkách na Račianskej - Púchovskej. No tam si to odstojí mimo výluk iba L59.
Reply on: irizar #230848:
Ťažko povedať, vyzerá pomerne inteligentne 😂 .
Reply on: dupe #230843:
Rieši sa problém, ktorý ani nieje.
Kristián vyštartuje o jeden spoj X6 skôr a stihne L91/191.
Keď nie tak si počká do 10 min.
Reply on: S499.1023 #230846:
Nie je to Dunco?
Reply on: Andy #230812:
Sme práve s celou rodinou na odpornom extrémne liberálnom festivale slniečkarských detí hamburgerov (@mastnovlasý marxista). Zločinecká je jedným z partnerov. Jeden pán na stánku trávi prakticky všetok čas vysvetľovaním návštevníkom, aké je RegioJet ZLO.
Tak mi minule napadlo, že po zmene je ŽST Nové Mesto jediná električková zastávka, kde sa posilnilo spojenie.😛
Reply on: dupe #230843:
L4 ide prakticky hned, par krat som skusal spekulovat, ze budem skor na Nam. SNP skor X6 ked podla VZT isla L4 az o par minut, ale nakoniec kym prisla X6 na Nam. SNP, ten konkretny spoj L4 bol uz odtial na odchode...
Reply on: kristian9 #230839:
Vela cestujucich na Chatamovi prebieha X6 -> 4. Rano je interval 4 minuty, potom 5. Odporucam vyuzit vitrualnu zastavkovu tabulu a rozhodnut sa za jazdy pre najlepsi variant, napr https://m.imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=439&skin=2

Alebo urobit kolecko v X6 az na Kapucinsku 🙂

Smerovanie kolecka X6 je dane napr. riadenim krizovatky pri tuneli.
Reply on: TomJ #230841:
Od 15.7. bola pridana minuta, co je podla mna malo, kedze to meska min. 4 minuty...
Reply on: N/A #230838:
Ako sú vlastne nastavené semafóry v Dúbravke, keď nejazdí električka? Sú nejako zladené alebo každá križovatka žije vlastným životom? A nestačilo by jednoducho predĺžiť na X5 jazdnú dobu, keď sa vie, že ju semafóry brzdia?
Reply on: Joyki #230834:
Nechapem, ze sa tohto nechytia media ...

V normalnych krajinach by uz bol minister dopravy na koberceku u premiera s poriadne stisnutou zadnicou.
Ale u nas to funguje tak, ako pisal BigMac #230833.
Reply on: Valec #230837:
Mozno len chodim neskoro do roboty, ale od 8:40 je to 3x do hodiny. Mal by som zacat s chodenim skor do roboty, to by mozno tento problem vyriesilo 😉. Ale som tak navyknuty chodit, spolu s vacsinou kolegov, ktori chodia tiez MHD na tu cca. 9:00-9:30. Ono to ma logicky dovod, lebo clovek ked obcas musi prist na stretnutie na 8:00 tak nadava, lebo MHD zvykla byt plnsia.

Este ma napadlo, ze by som na Chatam Sofer mohol vystupit, previest sa 4kou na Kapucinsku a zo Zochovej zobrat 93/94. Vela castu tu asi neusetri, ale tych 5-8 minut by mohlo, ale asi dost bude zavisiet na nadveznosti 4ky na X6ku.
Reply on: kristian9 #230836:
Tie natrieskané X5 chodia väčšinou z Dúbravky smer Molecova,zväčša s meškaním 3-4 minúty.To meškanie naberie na semafóroch v Dúbravke.
Tie prázdne X5 sú tie ktoré končia/začínajú na Borskej pri OD Centrum.Interval od Borskej je 4 minúty čiže ak jeden mešká stretnú sa na Borskej a idú za sebou až po Molecovu.Nedá sa to nijako inak vyriešiť lebo tým,že nechodí v Dúbravke električka tak neexistuje preferencia na smer rovno.
Reply on: kristian9 #230836:
"ale 191 chodi velmi sporadicky cez prazdniny a 91 chodi 3x do hodiny"

Čo je veľmi sporadicky? V rannej špičke obe linky vytvárajú spoločne interval 10 minút.
https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/91%2B191/smer/ZST-Rusovce/zastavka/Most-SNP/734003467275
Zdravim,
kazde rano dochadzam z Karlovky do Petrzalky na Panonsku do roboty a mal by som zopar otazok ohladne aktualnej situacie:

-Ked sa trasovala X6 linka, preco nechodi Kralovske udolie - Kapucinska, ale Kralovske udolie - Most SNP? Aj pred rekonstrukciou chodili dve linky celodenne cez tunel, zatial co cez nabrezie jedna celodenne + posilova 6ka.

-Z pod mosta SNP chodi 91 a 191, ale 191 chodi velmi sporadicky cez prazdniny a 91 chodi 3x do hodiny. Castokrat clovek pride 2-3 minuty po odchode autobusu, alebo 10-15minut pred, co iste nie je idealny sposob cestovania.

Castokrat sa jazdny cas blizi k 50minutam, autom je to 12minut.

-Dalsia otazka, ktora nadvezuje - naozaj sa neda nejako vyriesit situacia s tymi X5kami rano? Prvy autobus natrieskany a za minutu autobus, v ktorom bolo aj vratane mna 4-5 ludi. Ked clovek nestihne, caka dalsi cca. 6-7 minut na dalsi.

-Posledna otazka: Ludia maju dost zmatky s X5 co chodi do Karlovky a Dubravky. Z pouzivatelskeho hladiska by nebolo jednoduchsie mat autobusy jazdiace do Dubravky oznacene X7? Bolo by to ovela lepsie rozoznatelne z dialky (napr. pre ludi co dobiehaju - keby videli, ze ide len do Karlovky, tak by neriskovala nebezpecny prechod a pod).
Reply on: BigMac #230833:
Keď dosadíš na čelo ZSSK danko-friendly právnika, tak síce nepohne ani s tými najbanálnejšími, opakujúcimi sa problémami, ale aspoň to vie obkecať.

Teda asi už ani to nie, lebo posledný blogpost má z marca...
Reply on: BigMac #230831:
NAD nepremávala, teda vraj jeden jediný bus odišiel z Bernolákova do Sládkovičova skoro ráno.
S60 nehradený od začiatku premávky až po sprejazdnenie Senca do 8:30.
S65 kompletne zrušený. Stovky bezradných ľudí v Senci na stanici zostalo visieť.

V Senci ZSSK sa predviedla teda maximálne, pokladnica celé ráno zatvorená, záves zatiahnutý a staničný personál tiež nikde. Zahlásili neskôr meškanie REX 1874 z NZ 40 min., ale daný REX bol v Seredi na odklonovej trase. Ľudia si to vyzistili a postupne utekali na prípojné busy smer AS Senec (z prípojných navážajúcich busov ďalej vystupovali ďalší z okolitých dedín). Celý senecký smer tak nemal ani jeden vlak až do 8:30. Autobusy boli totálne prepchaté, zo Senca nevedeli odvážať v 15. min intervale dav na AS, a ešte k tomu zápchy. Samozrejme na vlakové lístky neumožnená preprava, ZSSK NAD tiež nezabezpečená (na infolinke mi to aj potvrdili, že NAD nejazdí), BID zas nevie zariadiť náhradnú prepravu ľudí zo staníc Slovak Linesom. Slovak Lines sa zas vyhovára na koordinátora, ktorý by to mal nariadiť.

Totálna hanba, VHD sa zosypáva a trať 130 sa v priamom prenose rozpadáva. Ľudí však ani tie busy nepresvedčia, pretože nám trvalo 30 min. sa vytrepať vôbec zo Senca na D1. Takže nech sa nikto nečuduje, že každý sadá do auta.
Reply on: david1 #230832:
Zrkadlo súdruha ministra pre veci dopravné.

Predsa najdôležitejšie sú dvojjazyčné tabule a zviditeľňovanie sa pred kamerami pri otváraní opráv ciest. Opráv, ktoré by mali byť úplne samozrejmou údržbou.

(Aj diaľnica do Košíc nám funguje v celej dĺžke a plnom profile, železničné trate majú najvyššiu priepustnosť a tretiu najvyššiu cestovnú rýchlosť, operátori VHD dostávajú príspevky na výkony vo verejnom záujme rok vopred, aby mohli nakúpiť moderné vozidlá pre svoje ekologické prevádzky a prevádzkarne.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.