Kedže sa šetrí na všetkom tak aj keby vlaky boli tak nemá kto na nich jazdiť pre osekaný vlakový personál.
Vložené OS po Šalu išli skoro presne. Podobne aj S65 po Senec.
Meškali logicky 60-120 min. Novozámocké a R smer ZV. Len presun NAD cez Šaľu v špičke zaberie 20 min. Následne otočka k staniciam Trnovec a ďalším...
Večer by mala fungovať kolaj smer NZ.
Smer BA bude treba vymeniť min.700m.+ zhlavie.
Vagón-y totiž vyskočil ďaleko pred Trnovcom a rozrezal podvaly na polovicu ako keby tade utekal Nemecký front..
Gysev ruší svoje vlaky, pretože infraštruktúra nezvláda "nápor" kvôli odklonom EC, a radšej tie vlaky skrátili po Rajku, než by ich tlačili do Petržalky.
S60 nadalej meska medzi 60 a 100 min., avsak zacali rekonstruovat priecestie v Ivanke, tak dochadza k dalsim meskaniam, dokonca su odrieknute aj popoludnajsie vlaky S65. V popoludnajsej spicke tym padom premava menej, ako polovica vlakov.
Mapa meskani radsej vypli, takze cestujuci ani nezistia, co kedy a ako chodi.
Nechcú prehadzovať súpravy medzi vlakmi. Lenže v civilizovaných krajinách by v takomto prípade premávali na úseku BA - SA aspoň kyvadlovo tie vlaky, a to všeličo, čo by len bolo k dispozícii. Ale nie, ZSSK sa striktne drží grafikonu, vlaky v Šali čakajú na tie busy, čo vôbec nestíhajú vymieňať ľudí medzi Os, REX aj R v oboch smeroch (meškania cca. 90 min.), až potom vyhadzujú ľudí a idú naspäť do BA. Momentálne sa to už prenáša aj na Trnavu kvôli obehom. Od večera všetko skrátili po Šalu, pretože medzičasom zistili, že zajtra by nejazdilo kvôli prejazdom na iné trate prakticky nič na S60, keďže značná časť súprav zostalo za Trnovcom a momentálne stoja bez využitia v NZ. Začínajú odriekať aj zajtrajšie ranné vlaky.
Medzinárodné vlaky Štúrovo a Nové Zámky nemá, odporúčajú využiť ostatné vlaky, ktoré však meškajú 2-3 hodiny. Vlaky MÁV do Budapešti idú až zo Szobu, takže južné okresy sú momentálne odstrihnuté od Maďarska a zo 130 nie sú zabepečené prestupy od EC v BA.
Keby len BA-GA, aj Levice, Kúty atď.. Ale to bolo kriku, že Regiojet nemá náhradné súpravy, ZSSK zjavne tiež nedokáže zabezpečiť normálnu náhradu.
Odporúčam si pozrieť: https://twitter.com/zssk_mimoriadne
Dnes odrieknutá polovica vlakov linky S60 medzi BA a SA. Medzinárodná doprava úplne odklonená, rýchliková relácia mešká medzi 90 a 160 min. S60 má prakticky dvoj- až trojhodinový takt, ZSSK ani len neinformuje o všetkých odrieknutých vlakoch (napr. nevypravený Os ani o 20:09 ani o 21:09 z HLST.) Ale oni vraj neklamú. Źiadne kompenzácie nechcú nikomu dať, pretože NAD je zabezpečovaná. Troma autobusmi celkovo. Po celý deň.
Nezastavujú nikde, Gysev S8 odrieknuté v úseku Rajka - Petržalka až do odvolania. Náhrada za nich EC a 801 /preprava týmto busom aj na vlakový lístok/.
Zatiaľ nič také nebolo oznámené, ani nevyšiel taký dopravný príkaz. Nateraz by som to preto bral ako klebetu, hoci je otázne či linka 208 v tejto podobe má zmysel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Vložené OS po Šalu išli skoro presne. Podobne aj S65 po Senec.
Meškali logicky 60-120 min. Novozámocké a R smer ZV. Len presun NAD cez Šaľu v špičke zaberie 20 min. Následne otočka k staniciam Trnovec a ďalším...
Večer by mala fungovať kolaj smer NZ.
Smer BA bude treba vymeniť min.700m.+ zhlavie.
Vagón-y totiž vyskočil ďaleko pred Trnovcom a rozrezal podvaly na polovicu ako keby tade utekal Nemecký front..