Reply on: Valec #230837:
Mozno len chodim neskoro do roboty, ale od 8:40 je to 3x do hodiny. Mal by som zacat s chodenim skor do roboty, to by mozno tento problem vyriesilo . Ale som tak navyknuty chodit, spolu s vacsinou kolegov, ktori chodia tiez MHD na tu cca. 9:00-9:30. Ono to ma logicky dovod, lebo clovek ked obcas musi prist na stretnutie na 8:00 tak nadava, lebo MHD zvykla byt plnsia.Este ma napadlo, ze by som na Chatam Sofer mohol vystupit, previest sa 4kou na Kapucinsku a zo Zochovej zobrat 93/94. Vela castu tu asi neusetri, ale tych 5-8 minut by mohlo, ale asi dost bude zavisiet na nadveznosti 4ky na X6ku.
kristian9
kazde rano dochadzam z Karlovky do Petrzalky na Panonsku do roboty a mal by som zopar otazok ohladne aktualnej situacie:
-Ked sa trasovala X6 linka, preco nechodi Kralovske udolie - Kapucinska, ale Kralovske udolie - Most SNP? Aj pred rekonstrukciou chodili dve linky celodenne cez tunel, zatial co cez nabrezie jedna celodenne + posilova 6ka.
-Z pod mosta SNP chodi 91 a 191, ale 191 chodi velmi sporadicky cez prazdniny a 91 chodi 3x do hodiny. Castokrat clovek pride 2-3 minuty po odchode autobusu, alebo 10-15minut pred, co iste nie je idealny sposob cestovania.
Castokrat sa jazdny cas blizi k 50minutam, autom je to 12minut.
-Dalsia otazka, ktora nadvezuje - naozaj sa neda nejako vyriesit situacia s tymi X5kami rano? Prvy autobus natrieskany a za minutu autobus, v ktorom bolo aj vratane mna 4-5 ludi. Ked clovek nestihne, caka dalsi cca. 6-7 minut na dalsi.
-Posledna otazka: Ludia maju dost zmatky s X5 co chodi do Karlovky a Dubravky. Z pouzivatelskeho hladiska by nebolo jednoduchsie mat autobusy jazdiace do Dubravky oznacene X7? Bolo by to ovela lepsie rozoznatelne z dialky (napr. pre ludi co dobiehaju - keby videli, ze ide len do Karlovky, tak by neriskovala nebezpecny prechod a pod).