Reply on: 810zssk #230538:
Poznámka: Nie je v tomto prípade pravda, že vlak by bol pomalší ako autobus – rýchlosť je totiž jediným benefitom čisto vlakového spojenia Záhorská/Vysoká–Bratislava Ale to je naozaj všetko, v ostatnom súhlasím, trať nemá potenciál a ani z hľadiska cestovného ruchu. Cestovný ruch spomínam pri istotu (keďže tu bola zmienka o 112, trate 154, 174, 187 sú tiež vďačnými terčami) a pre ľudí, ktorí vidia svet výlučne cez čísla, excelovské tabuľky a nevidia iný zmysel. Turistické vlaky na historických, nevyužívaných, lokálnych a zbytkových tratiach existujú na celom svete. Preto by sa nemali rušiť bez rozmyslu. Stupava tak dopadla, tam koľajnice chýbajú, samozrejme nie pomedzi záhradky.
Ike
- hodnotu za peniaze,
- prepravný dopyt na tejto relácii,
- časovú náročnosť konštrukcie,
- priority slovenskej dopravnej politiky vo svetle výborného železničného spojenia s Rakúskom,
- kvantum úzkych miest na iných miestach SR.
A máš odpoveď