Reply on: Ike #230541:
Stale pokracujeme v soto, nech zabavim tu choru myslienku Bod 1 a 2 - lenze zaroven by sa tadial mohla posielat cast nakladnej dopravy (ak by bola preplnena hlavna trat) pripadne ak je vyluka medzi Breclavom - Kutmi a Zohorom tak by bola alternativna trasa.
Bod 2 - ako bolo povedane, pri lepsej dopravnej obsluznosti spojenej s novymi spojeniami (napriklad Zohor-Breclav alebo aj Malacky-Zohor-Rakusko cez Zahorsku) by to nemusela byt len nezaujimava trat
Bod 3 - Na Slovenskej casti by stacilo okrem opravy postavit "iba" cca 600 metrov novej trate (ciastocne ale na moste). To az tak nerealne snad nie je, ci?
Bod 4 a 5 - ...preco mi nicis chore soto napady
BigMac
- páni Modrogumníčkovia urobili normálny TAKTOVÝ grafikon s prípojovou väzbou v Zohore na oba smery a od oboch smerov,
- ho následne aj dodržiavali a neodriekali jednotlivé vlaky,
- dodržiavali zazmluvnenú kapacitu.
Bežným javom na S25 totiž bolo, že namiesto bagety 813 šiel v lepšom prípade rekošukafón 812,
v horšom hektor 721 + Bgdteer. Ten má však 18 ton na nápravu osového tlaku, takže môže ísť len po Vysokú pri Morave. Tam to súdruzi od ZSSK ukončili a v ďalšej trase odriekli. Somár 736, ktorý môže až do Záhorskej Vsi, stál vtedy vo dvore Bhl. na zálohe bez výkonu.
Rovnako bežným javom bolo, že keď nebolo schopné od ZSSK už ani koleso, tak sa objednala NAD od nejakého súkromníka až kdesi od Senice, občas sa však súkromník autobusový nedostavil, lebo šerbel cestou z maštale na výkon zdechol...
Uvidíme, ako dopadne Cyklovláčik Záhoráčik.
Možno by stálo za pokus objednať dopravu u zlej žltej konkurencie Mediálneho Prostitúta Ružovokošeľnatého.