Reply on: S499.1023 #230548:
Btw, ja si pamätám obdobie spred niekoľkých rokov keď posledný ranný motorák zo Záhorskej Vsi išiel aj s cestujúcimi až na Hlavnú stanicu (stál všade po trase, takže aj napr. v Lamači).Poobede si nepamätám že by takýto priamy spoj existoval, ale raz som ten motorák (asi 810-ka) videl ťahaný za osobákom do Malaciek alebo Kútov - bol zamknutý, teda pre cestujúcich neprístupný. Netuším koľko kvôli tomuto [odpájaniu motoráka] musel ten osobák stáť v Zohore a či kvôli tomu meškal na ďalšej trase...
810zssk
Z môjho pohľadu je kľúčové zabezpečiť nie len na trati 131, ale aj okolitých tratiach pri BA dostatočnú kapacitu na vozenie Os v intervale 30 minút + posilové REX v špičke + na 110, 120 a 130 aj diaľková doprava. Na druhom mieste vybudovanie trate cez Groby (Vajnory - Pezinok cez Čiernu vodu) a napokon koľajové prepojenie centra (!) Bratislavy s letiskom Viedeň (či už cez Wolfsthal, alebo Kittsee). To by za mňa boli také tri najdôležitejšie projekty.