Reply on: Martin Fundárek #23027:
Myšlienka využiť železničné trate je dobrá, návrh ale nerieši niektoré najviac zaťažené smery (napr. Petržalka - cetrum). Na druhej strane, spojenie mesto - Viedeň vedené (trebárs aj cez hrádzu plánovanej priehrady) do Wolfsthalu je podľa mňa drahé v porovnaní s možným využítím trate. A to tu už máme dve železničné spojenia do Rakúska. Trať Viedeň - Wolfsthal by som s BA spojil, ale po novej trase: Wolfsthal - Berg - Kittsee - Petržalka. Trasa by bola sice nepatrne dlhšia ako pôvodná električka Wolfsthal - Petržalka, ale obslúžila by aj Berg a Kittsee - zdržanie by nebolo viac ako cca 5 minút aj so zastávkami ...
hroch
Re #23014 tr3mp: no podla tych planikov, co su k tym projektom prilepene, ma ist elina tunelom v kazdom pripade... ale zda sa, ze by som si mal precitat aj text, nielen citat obrazky...
mimochodom, tatik mi prave vravel, ze dpb bude mat od MANu zapozicany plynovy nizkopodlazak... informacia z druhej ruky...