Reply on: MatejBA #230130:
Riesil som to vtedy v pokladni v Inssbrucku - v prvom okienku ma s tym poslala doprec, tak som isiel k inemu ze si idem kupit listok, lebo aj domov sa treba dostat. V procese nakupu listku som pokladnikovi spomenul ze ja vlastne listok nepotrebujem, ale ten moj je roztrhnuty. Tak vytiahol lepiacu pasku, listok zlepil, opeciatkoval, a vytlacil aj papier s prepravnymi podmienkami. Na SVK som staznost aj vratenie penazi za neprecestovany listok riesil so ZSSK a bezproblemov vratili peniaze za alikvotnu cast listka, celkovo som bol pristupom milo prekvapeny. Odpoved na staznost nikdy neprisla.
Joyki
Väčšinou netuším aké, lebo prepínaním starých a nových CP je rozdielny formát a samozrejme žiadne info u SL či BID.
Každý druhý týždeň zmeny v CP je naozaj príliš veľa. Posledné zmeny boli na týchto linkách pred 14 dňami 21.4.