Reply on: MatejBA #230130:
Riesil som to vtedy v pokladni v Inssbrucku - v prvom okienku ma s tym poslala doprec, tak som isiel k inemu ze si idem kupit listok, lebo aj domov sa treba dostat. V procese nakupu listku som pokladnikovi spomenul ze ja vlastne listok nepotrebujem, ale ten moj je roztrhnuty. Tak vytiahol lepiacu pasku, listok zlepil, opeciatkoval, a vytlacil aj papier s prepravnymi podmienkami. Na SVK som staznost aj vratenie penazi za neprecestovany listok riesil so ZSSK a bezproblemov vratili peniaze za alikvotnu cast listka, celkovo som bol pristupom milo prekvapeny. Odpoved na staznost nikdy neprisla.
reveger
Napriek tomu, že som platiaci slušný cestujúci, správanie revízorov je často hrubé, arogantné a nevhodné. Za všetko moje osobné dve skúsnosti v priebehu minulého roka - prípad 1 keď som revízorovi 1 ukázal platný lístok a následne sa v rámci električky presunul na čo ma na kontrolu vyzval revízor 2 (spôsobom, že mi telom zahradil cestu so sprievodným "kam ste sa tak rozbehli") a keď som mu omylom predložil lístok z rána, zmohol sa akurát na "sedemtridsaťosem", čo mi trvalo asi 30s pochopiť, následne som mu predložil platný lístok (podľa môjho názoru správanie vhodné biletára na diskotéke...); prípad 2 keď označovačovaču dochádzal atrament a označenie bolo slabo viditeľné, na čo som revízora upozornil ("nemáte to označené"..."mám, slabo to tlačí"..."ja nič nevidiím nemáte to označené"...) a až po dlhšej debate a zvolaní celej revízorskej úderky si konečne lístok pod svetlom riadne prezreli...ospravedlnenie samozrejme nikde.
Toľko ku kvalite revízorov, čiernych pasažierov neznášam a vôbec mi nevadí ani pokutovanie zahraničných turistov, ktorí si v r. 2019 nie sú schopní pred cestou prečítať na webe ako funguje verejná doprava v BA a sú následne strašne "prekvapení", že nie je zdarma. Správanie revízorov je však všeobecne hrubé, arogantné a patrí do 90tych rokov. DPB však zjavne arogantní hulváti vyhovujú...