Reply on: dns.mk #229905:
Keby si sa miesto mudrovania pozrel do mapy, alebo použil Google, tak by si vedel, že mesto Černobyľ existuje. Existovalo dávno pred vybudovaním elektrárne a malo asi 10000 obyvateľov. JE dostala názov podľa neho (rovnako ako Jaslovské Bohunice, alebo Mochovce). Mesto Pripjať vybudovali až následne, pre potreby pracovníkov JE.V mestečku Černobyľ dnes fungujú dvoje potraviny, jeden hotel, sídli tu správa Černobyľskej oblasti, pomerne veľká požiarna zbrojnica. Obyvatelia sú predovšetkým pôvodný, ktorí sa sem vrátili, zamestnanci zmieňovaných inštitúcií a prebývajú tu robotníci podieľajúci sa na likvidácii pozostatkov nehody v JE.
si
rano kapacitne vozidla na L7 su vcelku dobre; akurat ze najvacsie baliky vzdy vychyti niektora dlhsia linka, momentalne to byva L3 kedze pred nou je v optimalnom pripade 4minutova diera, ktora je v rannej spicke na tejto radiale uz dost vela... ten co ide po tej diere sa viac zdrzuje na zastavkach a potom to pri vjazde do CMO vyzera tak ze idu za sebou L3,L7 a L5 a nasledne je 8 minutova diera.... ked len prehodis L7 o 4 minuty, tak bude na 90% vznikat to iste len v poradi L5,L7,L3...
a popoludni 4 minutovy interval od vinohradov tiez nie je ziadna radost, spoje chodia znacne plne obvykle po heckovu.... (a po peknu cestu tak ze zriedkavo sa ani niekto z tych co ich vyhodi L7 na vinohradoch nezmesti)