Reply on: 810zssk #229904:
Spojenie Drotárska - Hlavná stanica je potrebné kvôli nejakej škole (školám) pre nepočujúcich (resp. hluchonemých), ktoré tam hore sú. Síce sú internátne, preto odtiaľ chodí školák piatok poobede na hlst a nedeľu pobede z hlst hore na Drotársku, ale aj denne tam dochádzajú ľudia vlakom na hlst. Ale pre obyvateľov toho sídliska, a tipujem možno aj pre študentov VŠVU, je rovnako ako spojenie do historického centra dôležité spojenie aj do Shopping centra - napr. Centrál, čo využívajú 41+64, ale tiež aj do prestupných uzlov ako Račko, či Trnko. Preto je ideálna mať Drotársku spojenú aj s "jednou stranou" (teda s Hodžovým), ale aj s "druhou stranou" - teda s Hroboňkou a SAV a (a ideálne aj Račkom a Trnkom, ale tam je ten silný protiargument zápchy na Šancovej).
si
spociatku to pomohlo tomu ze vozy neboli az tak natrieskane, po ~2mesiacoch sa zacalo prejavovat aj to ze ked toho chodi viacej tak to zacnu aj ludia viac pouzivat...
avsak uz bolo po volbach a novi papalasi tuto vymozenost opat zrusili a vratili do povodneho stavu...
takze restrikcie sposobom zdrazme parkovanie nevidim rad, radsej by som aby k tomu skusili pristupovat opacne - najprv vytvorili podmienky na to aby ludia tu verejnu dopravu mohli vyuzivat (a ak sa pre to rozhodnu sa do tych vozidiel aj zmestili) a az nasledne nech spekuluju o tom ako vytahovat dalsie peniaze od obyvatelov....
PS: necital som sucasny navrh, ale pokial plosne spoplatnia parkovanie v celom meste a este dokonca aj v susednej mestskej casti budes ako cudzinec, tak to nic rozumne neprinesie
PS2: prilisne spoplatnenie moze viest aj k opacnemu - ja napriklad byvam v okrajovej mestskej casti v rodinnom dome, kde hustota zastavby a obyvatelstva nie je nijak zaujimava na to aby tam chodila nejaka verejna doprava... (a keby aj niekto velmi chcel, ulica je uzka, protiiduce auta sa vedia len s problemami a len na niektorych miestach vyhnut a ani s obracanim vozidla na jej konci (slepa ulica) to tiez nie je velmi ruzove), na elektrickovu zastavku to mam nieco cez 1km, tak to robim tak, ze do prace sa zveziem autom k elektricke, tam ho necham na parkovisku ktore tam vybudovala MC, prestupim do elektricky a idem dalej a zas popoludni vecer ked sa vraciam tak naopak prestupim z elektricky do auta.... v pripade ze platba za taketo parkovanie bude prilis vysoka, tak zamestnavatel mi aj v sucasnosti ponuka ako jeden z benefitov bezplatne parkovanie pod budovou, tak to nejak pretrpim a zacnem jazdit do prace v centre mesta autom...
a takych ludi ktori takto chodia autom k zastavke elektricky len na nasej ulici poznam viacero....